راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین دوره کمپ استارت‌آپی هوش مصنوعی دیجی‌نکست زمستان ۹۹ برگزار می‌شود

ثبت‌نام چهارمین دوره از دوره‌های کمپ استارتاپی هوش مصنوعی دیجی‌نکست از آذر ۹۹ آغاز شده است و تا ۱۰ دی ۹۹ ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌نکست، این بازوی نوآوری و شتاب‌دهنده گروه دیجی‌کالا در حال تدارک برگزاری چهارمین کمپ استارت‌آپی هوش مصنوعی است و همه علاقه‌مندان و محققان هوش مصنوعی از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

دیجی‌نکست که چند سالی است با برپایی کمپ‌های استارت‌آپی می‌کوشد فضایی دوستانه و صمیمی میان متخصصان علوم کامپیوتر و رشته‌های مرتبط ایجاد کند این بار هم قصد دارد فرصت راه‌اندازی استارت‌آپ و پرورش ایده‌ها در محل زندگی یا کار را بدون تحمیل هزینه‌های اضافی و دغدغه رفت‌وآمد فراهم سازد. لازم به ذکر است که به دلیل شرایط کنونی و همه‌گیری ویروس کرونا چهارمین دوره از کمپ استارت‌آپی هوش مصنوعی دیجی‌نکست به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان این کمپ، شرکت‌کنندگان کمپ‌های استارت‌آپی دیجی‌نکست با شرکت در این برنامه می‌توانند از زیرساخت‌هایی مانند فضای کار رایگان، اینترنت رایگان و سایر خدمات رفاهی بهره‌مند شوند.

برنامه کمپ استارت‌آپی دیجی‌نکست، یک برنامه استارت‌آپی است که در آن از دانشجویان، متخصصان و فعالان حوزه‌های تخصصی دعوت می‌شود تا با حمایت دیجی‌‌نکست، تیم‌سازی کنند و محصول خود را توسعه دهند.

چهارمین کمپ استارت‌آپی هوش مصنوعی به روال کمپ‌های گذشته دیجی‌نکست، ابتدا با ثبت‌نام آغاز می‌شود. سپس آزمون ورودی برای دریافت رزومه‌های قابل تأیید برگزار می‌شود. در مرحله بعد برنامه، تیم‌سازی و ایده‌یابی آغاز می‌شود و پس از آن جلسات منتورشیپ به صورت روزانه و با درخواست تیم‌ها انجام می‌شود. در پایان، تمامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی برای روز ارائه (pitch day) در برابر سرمایه‌گذاران بالقوه و شروع فعالیت خود به‌عنوان استارت‌آپی آماده می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.