راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتصاب حمید بنائیان به معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده

مدیرعامل بانک آینده، طی حکمی حمید بنائیان را به سمت معاون بانکداری الکترونیکی، تعیین کرد. به گزارش روابط عمومی بانک آینده، حمید بنائیان که دانش‌آموخته مدیریت مالی در مقطع دکتری از دانشگاه تهران است، سابقه مدیر امور فناوری اطلاعات بانک سرمایه و معاون فناوری اطلاعات موسسه اعتباری نور و فعالیت و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی کشور از جمله: فناوری اطلاعات ناواکو، سیستم‌های کاربردی کاسپین، گسترش فناوری‌های نوین (کشاورز)، شرکت‌های خدمات ماشینی تامین، بورس کالای ایران، کارگزاری بانک کشاورزی، تجارت الکترونیک سرمایه و خدمات انفورماتیک راهبر را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

وی همچنین، علاوه بر نگارش و ارائه مقالات علمی متعدد، مولف کتاب فناوری اطلاعات مالی از انتشارات سازمان بورس و اوراق بهادار نیز است.

3 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    اسم ورسم الکی کنده کردن بانک اینده برای
    سهامدارن قانع کننده نیست سودهی شفافیت ارزش افرین است حسابرسی واضح اطلاع رسانی باشد

  2. ناشناس می‌گوید

    خدا به زیر دستاش صبر بده

  3. ناشناس می‌گوید

    این آقا را من کاملا می شناسم متولد ۶۳ هست و مدرک دکتری نداره و تا جایی که من خبر دارم مقطع فوق را هم تمام نکرده است. رزومه این آقا خیلی خنده دار هست کلا فکر کنم یک سال کارمند و مشاور بوده و بقیه در سمت های مدیریتی بوده است. یک پارتی و حامی خیلی مهم در یکی از نهاد های مهم داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.