راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی افتتاح شد

سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی (CRM) با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات مرکز ارتباط با مشتریان، راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک دی، در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های جدید بانک که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، سامانه جدید مدیریت ارتباط با مشتریان این بانک به‌صورت رسمی افتتاح شد.

جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در مراسم افتتاح این سامانه گفت: «امروزه شرکت‌ها و سازمان‌های موفق دنیا نگاه خاصی به مفهوم مشتری‌مداری دارند و برای ارتباط اثربخش و تعامل با مشتریان و مخاطبین خود، گسترش کانال‌های ارتباطی را در پیشبرد اهداف سازمانی یک ضرورت می‌دانند.»

او تغییر نوع نیاز و انتظارات مشتریان از یک سیستم پاسخگو را از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی این سامانه برشمرد، و ادامه داد:‌ «مشتریان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین شکل ممکن از طریق کانال‌های ارتباطی تلفن، دورنگار، وب‌سایت، پست الکترونیکی و پیام کوتاه به‌صورت 24 ساعته و به شیوه آنلاین و افلاین با مرکز ارتباط با مشتریان ارتباط برقرار کنند.»

قزوینیان ضبط صوتی تمامی مکالمات مشتریان با کارشناسان مرکز ارتباط و ثبت آن‌ها در پرونده مربوط به هر مشتری برای پیگیری‌های بعدی از امتیازات این سامانه دانست و گفت: «در سامانه جدید به‌منظور افزایش میزان کنترل و نظارت، قابلیت ارسال گزارش از طریق پیامک به سطوح مختلف مدیریتی در نظر گرفته شده است و بر اساس میزان حساسیت و اهمیت موضوع، پیامک هشدار نظارتی به مدیران سطوح عالی سازمان نیز ارسال می‌شود. از دیگر مزایای این سامانه کاهش میزان مراجعات حضوری در دوران کرونا است.»

رئیس اداره روابط‌ عمومی بانک دی در پایان اعلام کرد: «در حال حاضر می‌توان گفت مرکز ارتباط دی با ایجاد یک سیستم متمرکز و یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان به‌عنوان سریع‌ترین و مؤثرترین ابزار ارتباطی، نقش به‌سزایی در شناسایی نیازهای مشتریان و جلب رضایت آن‌ها دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.