راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف انتقال وجه در بانک سینا افزایش یافت

به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب، سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت درون بانکی و شتابی از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک سینا افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، باتوجه‌به تعطیلی کسب‌وکارها در روزهای جاری و تأکید بر کاهش مراجعات حضوری، سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت درون بانکی و شتابی از طریق درگاه‌های غیرحضوری و خودپردازهای بانک سینا به 100 میلیون ریال در شبانه‌روز افزایش یافت.

همچنین به جهت تسهیل در استفاده از درگاه‌های غیرحضوری، تمامی کارت‌های بانک سینا که تا پایان سال منقضی می‌شوند، به‌صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

به علاوه این بانک برای همکاری با سیاست‌های پیشگیرانه کرونا، امکان فعال‌سازی نرم‌افزار موبایل بانک و اینترنت بانک و بازیابی رمز عبور این سامانه‌ها را به‌صورت غیرحضوری فراهم کرده است.البته متقاضیان برای استفاده از این امکان، باید دارای شماره مشتری در بانک سینا بوده و مشخصات آن‌ها شامل کدملی و شماره موبایل در سیستم بانک ثبت شده باشد. ضمن آنکه مشتری باید رمز دوم یکبار مصرف را برای کارت خود فعال و نرم‌افزار رمزساز ارس را نیز نصب و راه‌اندازی کرده باشد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه مستقیم به وب‌سایت بانک سینا و کلیک بر روی منوی اینترنت بانک، مراحل ثبت‌نام یا دریافت رمز عبور را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.