راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود رهیاب پیام گستران به حوزه پرداخت با معرفی «ره پی»

مدیرعامل شرکت رهیاب پیام گستران اعلام کرد که این مجموعه قصد دارد به‌زودی از محصول جدید خود با نام «ره پی» رونمایی کند. محصولی که به‌نوعی اعلام حضور این مجموعه در حوزه پرداخت خواهد بود.

به گزارش راه پرداخت، محمدحسین واقف زاده، در گفت‌وگویی از اولویت‌های حال و آینده رهیاب پیام گستران صحبت کرد. او در این گفت‌وگوی زنده عنوان کرد: «در حال حاضر در مجموعه رهیاب پیام گستران علاوه بر فعالیت در زمینه پیام کوتاه و نرم‌افزار، در حال فعالیت در دو حوزه پرداخت و اینترنت اشیاء هستیم.»

واقف‌زاده با بیان اینکه دنیای آینده به سمت دو حوزه هوشمندسازی و تراکنش می‌رود گفت: «هر دوی این حوزه‌ها از جنس پرداخت هستند. در واقع هر چیزی که جنبه تراکنش داشته باشد، ویژگی پرداخت را هم دارد و از همین رو این دو حوزه در آینده بقا خواهند داشت.»

او در ادامه افزود: «زمانی که بر حوزه پیامک بیشتر متمرکز بودیم، شرکت در نمایشگاه باعث می‌شد که هم دستاوردهایمان را ارائه بدهیم و هم به برندینگ ما کمک می‌کرد تا مخاطبان با فعالیت‌های ما بیشتر آشنا شوند. علاوه‌برآن، حضور در نمایشگاه به یادگیری بیشتر ما نیز کمک می‌کرد.»

مدیرعامل رهیاب پیام گستران در خصوص محصول جدید این شرکت گفت: «ما در حال حاضر قصد داریم «ره پی» را معرفی کنیم که یک درگاه پرداخت است که روی وب و موبایل قابل‌استفاده است و سازوکاری مشابه سایر محصولات بازار را دارد و قابلیت ارائه خدمات B2B و B2C را دارد. درواقع با ارائه این محصول اعلام می‌کنیم که ما هم قصد ورود به این حوزه راداریم.»

او همچنین اضافه کرد: «علاوه بر این بر روی چند محصول دیگر هم در حال کار هستیم که یکی از آن‌ها مرتبط با باندل کردن پیامک‌ها است و دیگری هم محصول «پارس آذرخش» است که به‌واسطه آن قصد ورود به حوزه دیجیتال‌سازی را داریم. یکی از کارهایی که این محصول می‌تواند انجام دهد مستندسازی و مدیریت ECM است که با استفاده از آن می‌توان مستندات مجموعه‌های مختلف را روی یک پلتفرم آرشیو کرد. درواقع به‌نوعی حوزه‌های Payment و پیامک را باهم گره زدیم و فکر می‌کنیم که محصول جذابی از دل آن بیرون خواهد آمد.»

واقف‌زاده در پاسخ به این سؤال که بر اساس ساختار فعالیت این شرکت چگونه قصد دارد با مشتریان خرد تعامل داشته باشد گفت: «ما با مشتریان خرد هم در ارتباط هستیم اما در حال حاضر بیشتر سرویس‌هایمان به مؤسسه‌های بزرگ و بانک‌ها ارائه می‌کنیم و عملاً مخاطبان ما مجموعه‌هایی هستند که توسعه‌دهنده سرویس هستند و با مشتری‌های خرد ارتباط دارند و عملاً خدماتی که ارائه می‌کنیم B2B است و رفته‌رفته قصد داریم به حوزه Payment هم وارد شویم. البته در حال حاضر به‌نوعی سرویس‌های ما بیشتر جنبه B2C دارد ولی در چند سال آینده سرویس‌های B2B رهیاب در حوزه پرداخت بیشتر خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.