راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سی‌وششمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

سی‌وششمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. در این شماره پرونده‌هایی با موضوعات رسانه و تبلیغات سیاسی، موسیقی و همبستگی قومی، کپی‌رایت و همگرایی و واگرایی رسانه‌های جدید در تلویزیون به چاپ رسیده است.

جایگاه رسانه در تبلیغات انتخاباتی، سواد رسانه‌ای؛ فیلتری میان تبلیغات سیاسی و افکارعمومی، بررسی ماهیت و اهداف تبلیغات سیاسی، تبلیغات سیاسی به دنبال گفتمان‌سازی و اقناع مخاطب، تجربه‌ استفاده انتخاباتی از رسانه‌ها در دنیا و … عناوین و موضوعات پرونده تبلیغات سیاسی این شماره از ماهنامه را تشکیل می‌دهند.

قانون کپی‌رایت؛ رهیافتی موثر برای گسترش ارتباطات هنری، رسانه‌ها بستری برای تحقق کپی‌رایت، نبود پیش‌درآمد و بستری برای کپی‌رایت، پاسداری از فرهنگ تضمینی برای ماندگاری روابط انسانی و… هم از مطالب پرونده کپی‌رایت این ماهنامه است.

گفت‌وگوبا داوود زارعیان درباره مفهوم IPTV، گفت‌وگو با محسن فردرو قائم‌مقام معاونت مجازی صداوسیما در خصوص رقابت IPTV با شبکه‌های ماهواره‌ای ،تلویزیون تعاملی، عرصه‌ای جدید برای فعالیت مخاطب، رسانه‌های جدید، تلویزیون عصر جدید، انتشار بخش بیست‌وششم کتاب «نگارش در روابط‌عمومی» و… از دیگر مطالب این شماره از ماهنامه است. ماهنامه مدیریت ارتباطات علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی از طریق سایت

www.prshop.ir نیز قابل دسترس است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.