راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور ماهنامه مدیریت ارتباطات در نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی

ماهنامه مدیریت ارتباطات در نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی که از 14 اسفند‌ماه به مدت یک هفته در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سالن حجاب) برگزار می‌گردد حضور خواهد داشت.

روابط‌عمومی ماهنامه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی، تبلیغات، رسانه، جامعه‌اطلاعاتی و بازاریابی برای بازدید از نمایشگاه و غرفه ماهنامه اعلام کرده است در مدت برگزاری این نمایشگاه، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشریه آماده پاسخگویی به سؤوالات مخاطبان و بازدیدکنندگان محترم هستند.

در اطلاعیه یاد شده، اعلام شده است که امکان مشترک شدن ماهنامه و تهیه شماره‌های پیشین در قالب دی وی دی و 6 شماره آخر نشریه در قالب مجلدات جداگانه فراهم است. همچنین تعداد معدودی نسخه صحافی شده ماهنامه در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات با اشاره به اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توزیع بن خرید و اشتراک نشریات تخصصی میان بازدیدکنندگان، اعلام کرده است که مخاطبانش از این طریق نیز می‌توانند اقدام به تهیه محصولات این ماهنامه از جمله کتب تولیدی انتشارات سیمای شرق و ماهنامه مدیریت ارتباطات نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.