راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول بانک توسعه تعاون رونمایی شد

سامانه ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، هدف از راه‌اندازی سامانه ارزیابی اموال ،الکترونیکی شدن کلیه فرایندهای ارزیابی وثایق مشتریان بانک توسعه تعاون است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، گامی در جهت تحقق شعار دولت الکترونیکی است.

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک است، و انجام امور ارزیابی وثایق ترهینی بانک، یکی از مسئولیت‌های این شرکت به شمار می‌آید و بر همین اساس با نیازسنجی حوزه ارزیابی اموال، طرح اولیه این سامانه توسط شرکت خدمات ارائه،و اجرای آن در بخش برنامه‌نویسی و پشتیبانی فنی بر عهده شرکت سمات است.

سامانه مذکور در بستر اینترنت در اختیار شعب و مشتریان بانک توسعه تعاون قرارگرفته تا نسبت به ثبت درخواست ارزیابی وثایق خود در این سامانه اقدام کنند. این سامانه قادر است کلیه فرایندهای ارزیابی اعم از ثبت درخواست، تهیه گزارش و امضاء الکترونیکی توسط کارشناسان، صدور و پرداخت هزینه‌های کارشناسی به صورت آنلاین، مکاتبات و ارسال گزارش‌ها به صورت اتوماسیون، ایجاد آرشیو متمرکز از پرونده‌های ارزیابی و … را انجام داده و به صورت 24 ساعته ارائه خدمت نماید.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که با تکمیل این سامانه و اتصال آن و اخذ استعلامات لازم از برخی مراجع مرتبط مانند سازمان ثبت اسناد کشور، راه‌آهن ج.ا.ا، مترو و … دقت و صحت ارزیابی آن افزایش‌یافته و زمان کوتاه‌تری صرف تهیه گزارش‌ها می‌شود.

مشتریان محترم می‌توانند از طریق این آدرس https://aes.samatco.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.