راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افترپی اولین استارت‌آپ فین‌تکی است که به پلتفرم «بانکداری به عنوان یک خدمت» وستپک می‌پیوندد

وستپک، شرکت خدمات مالی و بانکداری استرالیایی است که در پلتفرم «بانکداری به عنوان یک خدمت» جدید خود، استارت‌آپ افترپی را اضافه کرده است. این استارت‌آپ که در زمینه لندتک به فعالیت می‌پردازد به عنوان اولین استارت‌آپی شناخته می‌شود که در پلتفرم وستپک به ارائه خدمات خود می‌پردازد.

پلتفرم دیجیتالی جدید وستپک از فناوری بومی‌ابری 10x Future Technologies استفاده می‌کند و به این شرکت امکان می‌دهد که روابطش با شرکای فین‌تکی‌اش را گسترش دهد چراکه آن‌ها از خدمات بانکداری سنتی برای ارائه محصولات جدید خود به کاربران استفاده می‌کنند.

پیتر کینگ، مدیرعامل وستپک در این زمینه می‌گوید: «نوآوری فین‌تک به طور اساسی در حال تغییر سیستم بانکداری است و پلتفرم بانکداری دیجیتال جدید ما، بخشی از استراتژی بلندمدت وستپک برای پشتیبانی از این روند و بهبود پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان است. این پلتفرم به ما امکان می‌دهد که به منظور پشتیبانی از تجارب مشتری جدید، تجربه بانکداری خود را با نوآوری‌های شرکایمان ترکیب کنیم».

به موجب قراردادی که بین وستپک و افترپی به امضا رسیده است، در سه‌ماهه دوم سال 2021 حساب‌های جاری و پس‌انداز و سایر ابزارهای مدیریت گردش پول وستپک در اختیار 3.3 میلیون مشتری افترپی در استرالیا قرار خواهد گرفت.

آنتونی آیزن، مدیرعامل افترپی در این زمینه می‌گوید: «افترپی در موقعیت منحصربه‌فردی قرار دارد تا روابط خود با مشتریانش را گسترش داده و تعمیق بخشد و به آن‌ها کمک کند تا از طریق ابزارهای پس‌انداز و بودجه‌بندی پول خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند. این مسیر روشنی برای افترپی محسوب می‌شود که ما از این فرصت در سطح جهانی استفاده کنیم».

مک‌گرگور دونکان، مدیر توسعه کسب‌وکار وستپک بیان می‌کند «ما این پلتفرم را ایجاد کرده‌ایم تا با شرکای خود همکاری نزدیکی داشته باشیم. ما از همکاری با افترپی به دلیل خدمات پیشرو این استارت‌آپ و مدل کسب‌وکاری منحصربه‌فرد آن و بازخوردهای مثبتی که از مشتریان دریافت کرده است، خوشحالیم».

منبع finextra
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.