پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» را دریافت کرد
ایرانسل بهعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» را دریافت کرد. این جایزه با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به این اپراتور اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مراسم با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقیپور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد. در این مراسم تندیس همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان» به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین ارائهدهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
در این مراسم، دکتر رضا تقیپور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نماینده مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساختهای لازم برای توسعه خدمات ارتباطی در کشور تاکید کرد و گفت: «در ایران هنوز از تمام ظرفیتهای نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصا برای صنعت استفاده نشده است.»
همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتریمداری، ورود به بازارهای ملی و بینالمللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تاکید کرد که باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهرهوری دست یابیم.
مهندس سیدستار هاشمی هم در این مراسم گفت: «با وجود استفاده از ظرفیتهای اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیتهای مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.»
این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در راستای برنامۀ ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتریمداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرفکننده گامی مؤثر برداشتهاند، برگزار شد.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.