راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تاریخ اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصاد نوین تمدید شد

بانک اقتصاد نوین باهدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعتبار کارت‌های نقدی خود را تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، پیرو ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم تسهیل استفاده از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصاد نوین که تاریخ انقضای آن‌ها اvدیبهشت 1399 است به مدت یکسال تمدید شد. بدیهی است انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا؛ با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.

در همین راستا پیش از این تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصاد نوین که تاریخ انقضای آن‌ها اسفند 1398 و فروردین 1399 بود به مدت یکسال تمدید شده و مبلغ برداشت نقدی از کارت‌های بانک اقتصاد نوین روی خودپردازهای این بانک تا پنج میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه نوین، اینترنت بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز این بانک در مجموع تا 100 میلیون ریال در روز کارت‌به‌کارت کنند. همچنین مشتریان این بانک می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز‌ساز ارس و … بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان هستند.

منبع روابط عمومی بانک اقتصاد نوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.