راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه پیامکی طرح ترافیک بخریم؟

terafic-logo-way2pay-91-12-05-a

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به ناچار کم یا زیاد مجبورید با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوید احتمالا با خرید طرح ترافیک کم و بیش مشکل دارید. از این جهت که خرید طرح ترافیک برای بسیاری از همشهریان تهرانی یک مساله شده است در این نوشته سعی داریم سه شیوه ممکن برای خرید طرح طرافیک روزانه را به شما نشان دهیم.

برای خرید طرح ترافیک روزانه، این مطلب را ببینید: نگاهی به سامانه تهران من / نحوه خرید روزانه طرح ترافیک از سامانه تهران من

.

خبر جدید؛ اردیبهشت 94

علاوه بر شیوه اینترنتی، تلفنی و پیامکی، از اردیهشت ماه 94 همشهریان تهرانی می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای و بدون نیاز به اینترنت و بدون نیاز به هیچ نوع اپلیکیشنی، از هر کجا که هستند تنها با شماره‌گیری #۱*۳*۱۳۷* طرح ترافیک روزانه خریداری کنند. (+اطلاعات بیشتر)

پیامکی طرح ترافیک بخرید

اولین راه که راحت ترین راه هم است این است که پیامکی طرح ترافیک بخرید. برای این کار لازم است یک بار در سیستم ثبت نام کنید و پس از انجام مراحل ثبت نام دیگر هر بار که بخواهید طرح ترافیک بخرید فقط زحمت یک پیامک را می‌کشید و دیگر همه چیز حل است.

.

مرحله اول خرید پیامکی طرح ترافیک: قدم اول این است که با توجه به نیاز خود یک مبلغی به شماره کارت 6221061056415070 به نام خانم ملیحه آقا بزرگ کارت به کارت كنید. اگر مي‌خواهيد قبل از ساعت 10 صبح وارد طرح شويد بايد 24 هزار تومان پرداخت كنيد بنابراين بهتر است که مبلغ واريزي‌تان مضربی از عدد 24 باشد؛ برای مثال 24000، 48000، 72000، 96000 يا 120000 تومان باشد.

اگر مي‌خواهيد بعد از ساعت 10 صبح وارد طرح شويد بايد 18 هزار تومان پرداخت كنيد بنابراين بهتر است که مبلغ واريزي‌تان مضربی از عدد 18باشد؛ برای مثال 18000، 36000، 54000، 90000 يا 180000 تومان باشد.

.

نکته: برای اطمینان خاطر از صحت شماره کارت می‌توانید با شمار 87500 تماس بگیرید و از صحت شماره حساب اطمینان حاصل کنید و همچنین هنگام انتقال وجه دقت کنید که نام صاحب حساب حتما خانم آقابزرگ باشد و بانک مقصد شما بانک پارسیان است.

.

مرحله دوم خرید پیامکی طرح ترافیک: پس از انتقال وجه دوباره با شماره تلفن 87500 تماس بگیرید تا کارشناسان را از واریز وجه با خبر سازید. در این مرحله کارشناسان چهار رقم آخر کارت شما و ساعت انتقال وجه و نام شما را می‌پرسند تا از صحت انتقال وجه مطلع شوند. پس از تایید پرداخت، شماره پلاک و شماره موبایلتان را در سیستم ثبت می‌کنند و حالا شما یک حساب در این سامانه دارید.

.

مرحله سوم خرید پیامکی طرح ترافیک: سپس به ازای هر 18000 يا 24000 تومان، یک کپن طرح ترافیک در حساب شما ثبت می‌شود. خب دیگر کار ثبت نام شما تمام شده است. حالا از این پس هر روزی که می‌خواهید وارد محدوده طرح ترافیک شوید فقط کافیست بسته به اينكه قبل يا بعد از ساعت 10 وارد طرح مي‌شويد عدد 3 يا 4 به انگلیسی را برای شماره 20001888 پیامک کنید. در جواب پیامک شما یک پیامک ارسال می‌شود با این محتوا: “ورود خودروی (شماره پلاک) در تاریخ … به محدوده طرح ترافیک مجاز می‌باشد.” تمام شد.

ازمزایای خرید پیامکی طرح ترافیک این است که دیگر نگران نیستید که خدایی نکرده هنگام ورود به محدوده نتوانید کارت طرح ترافیک را از دکه‌ها خریداری کنید.

.

نكته: اگر بخواهید پیامکی برای یکی از دوستان پیامکی طرح ترافیک بخرید کافیست این بار عدد 1 يا 2 را به شماره 20001888 پیامک کنید. عدد 1 براي قبل از ساعت 10 صبح و عدد 2 براي بعد از ساعت 10 است. سپس پیامکی برای شما ارسال می‌شود که شماره پلاک ماشین مورد نظر را از شما می‌خواهد. خب حالا کافیست در جواب شماره پلاک مورد نظر را ارسال کنید.

دقت کنید که شماره پلاک را باید طبق الگوی زیر ارسال کنید:

tarhe-terafic-jadval-way2pay-91-12-05 

خرید اینترنتی طرح ترافیک

دومین راهی که می‌توانید طرح ترافیک بخرید این است که از سایت شهرداری تهران به صورت اینترنتی برای روز یا روزهای مورد نظر طرح ترافیک بخرید. برای خرید اینترنتی طرح ترافیک می‌توانید به آدرس trafficlabel.tehran.ir مراجعه کنید.

از مزایای خرید اینترنتی طرح ترافیک این است که می‌توانید برای یک روز یا روزهای مورد نظر خود از قبل طرح ترافیک بخرید.

خرید فیزیکی کارت طرح ترافیک

سومین راهی که احتمالا بیشتر افراد با آن آشنایی هم دارند این است که یک برگه طرح ترافیک کاغذی از یکی از دکه‌های شهر بخرید.

سپس باید کد 12 رقمی را به شماره 20001888 پیامک کنید یا از طریق تلفن گویای 87500 کد 12 رقمی را وارد کنید. در پاسخ به پیام دریافتی از سامانه، شماره پلاک خود را طبق الگوی تصویر بالا ارسال کنید.

خرید پیامکی طرح ترافیک روزانه
خرید پیامکی طرح ترافیک روزانه

اگر این مطلب برای شما مطلب جالب و آموزنده‌ای بود احتمالا مطلب «دریافت و پرداخت غیر حضوری خلافی خودرو» هم برای شما جالب و آموزنده خواهد بود.

2 دیدگاه
  1. حسن می‌گوید

    طرح ترافیک روزانه

  2. موسسه ماز می‌گوید

    سلام.وبسایت زیبایی دارید.خیلی خیلی ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.