پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
برای پیگیری تراکنشهای ناموفق کارتخوان چه باید کرد؟
همواره در روزهای پایانی سال حجم تراکنشهای بانکی به شکل چشم گیری افزایش پیدا میکند و کارت خوانهای بانکی بعضا دچار مشکلاتی میشوند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد از مغازهای خرید میکنید و میخواهید با کارت خوان وجه خریدتان را واریز کنید اما کارت خوان به مشکل بر میخورد. فروشنده به شما می گوید که پول به حسابش واریز نشده اما وقتی حسابتان را چک می کنید پول از حسابتان کسر می شود.
چه کار باید کرد؟
- واریزهای ناموفق ظرف ۷۲ ساعت برگشت می خورد.
- اگر پول به حسابتان برنگشت موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP – که شماره تماس آنها در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایید.
- اگرباز هم موفق نشدید مشکل را برطرف کنید این بار با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره ۴-۲۲۹۲۶۴۰۲ و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.
هیچ چیز در سیستم بانکداری الکترونیک حذف و یا ناپدید نمی شود پس نگران نباشید حتما به پولتان خواهید رسید فقط باید کمی صبور باشید.
منبع: بانکی
مبلغ ۲۰هزارتومان از حساب بنده کسر گردید ولی دانلود انجام نشد حالا چه کار کنم
سلاماز سایت اپ بهمکات به کات زدن تداکنش موفق زده ولی به حساب من واریز نشده مشگل از چیه
سلام.ایامیشه ازدستگاه پوززمانی ک تراکنش موفق بوده وبعدازخریدمشتری پشیمون شده میشه پولوبرگرشت دادیاکنسلش کردک پول برگرده بحساب مشتری بدون مراجعه بابانک دستگاه من s90هستش.لطفاراهنمایی کنید
سلام خسته نباشید من مبلغ ۳۸۶۵ملیون از دستگاه پوز کارت کشیدم کسر حساب شده ولی تو فیش دستگاه پوز زده عملیات ناموفق چیکار باید بکنم
سلام من دستگاه پوز دارم.کارت بانکیم که متصل است گم شده بود عوض کردم.حالا تراکنش ناموفق میشود چکاربایدانجام دهم.