راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه غیرحضوری احراز هویت سجام و کارگزاری را انجام دهیم؟

معرفی کارگزاری‌ها و سامانه‌هایی که احراز هویت را غیرحضوری و بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام می‌دهند

این روزها اگر از ۱۰ نفر بپرسید پول خود را در کجا سرمایه‌گذاری می‌کنید، دور از انتظار نیست هر ۱۰ نفر به شما پاسخ دهند که در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند. طبق گفته رئیس شرکت سمات «از ابتدای امسال چهار میلیون کد بورسی جدید صادر شده، این درحالی است که میزان کدهای صادر شده در سال ۱۳۹۷ معادل ۱۰۰ هزار و در سال ۱۳۹۸ نیز ۹۰۰ هزار کد بوده است. شاید از بد اقبالی ماست که میزان استقبال برای ورود به بورس با شیوع ویروس کرونا نیز همزمان شده است».

تا همین چند ماه پیش برای احراز هویت سجام دو راه بیشتر وجود نداشت یا باید به دفاتر کارگزاری مراجعه می‌کردید یا اینکه به دفاتر پیشخوان می‌رفتید. حالا در این روزهایی که کرونا قصد کمرنگ‌تر شدن و رفتن ندارد، بدون مراجعه حضوری نیز می‌توان احراز هویت را انجام داد. حتی برخی کارگزاری‌ها نیز برای احراز هویت افتتاح حساب از خدمات غیرحضوری استفاده می‌کنند، اما از آنجایی که از میان ۱۰۸ کارگزاری موجود تعداد آنهایی که احراز هویت را غیرحضوری انجام می‌دهند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد، ممکن است باز هم پای شما به دفاتر پیشخوان یا کارگزاری باز شود.

هرچند تعداد درگاه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که احراز هویت غیرحضوری سجام و کارگزاری‌ها را انجام می‌دهند، زیاد نیست، اما در این گزارش هر یک از آنها معرفی شده‌اند.

در سایت سجام ۹ سامانه احراز هویت غیرحضوری معرفی شده، اما تعدادی از آنها اکنون این خدمت را ارائه نمی‌دهند. بنابراین از این ۹ سامانه چهار سامانه فعال هستند. اکنون احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق اپلیکیشن سیگنال، کارگزاری سهم آشنا، بانک مهر ایران و کارگزاری کارآمد انجام می‌شود.
در رابطه با احراز هویت غیرحضوری افتتاح حساب بورسی نیز کارگزاری‌های فارابی، کارآمد، مهرآفرین، کالای خاورمیانه، امین سهم، تدبیرگران فردا و نماد شاهدان این اقدام را انجام می‌دهند.


احراز هویت غیرحضوری سجام


۱- اپلیکیشن سیگنال

سیگنال در واقع متعلق به شرکتی به نام «پردازش اطلاعات مالی پارت» است. این شرکت سال ۱۳۹۲ تأسیس شده و در حال حاضر محصولات دیگری هم در بازار سرمایه دارد.

حدود دو ماه است که از راه‌اندازی احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن سیگنال می‌گذرد و به‌گفته مدیرعامل شرکت پارت تاکنون بیش از یک میلیون و صد هزار نفر با استفاده از این سامانه احراز هویت شده‌اند.

پیش از شروع احراز هویت سجام در اپلیکیشن سیگنال، باید قبلاً ثبت‌نام اولیه در سامانه سجام را انجام داده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشید. مدارک مورد نیاز،‌ کد پیگیری سجام، کارت ملی هوشمند یا کد رهگیری کارت ملی و پرداخت ۱۰ هزار تومان بابت احراز هویت است.


۲- کارگزاری سهم آشنا

کارگزاری سهم آشنا یکی از کارگزاری‌هایی است که ثبت‌نام غیرحضوری سجام را در سایت خود انجام می‌دهد. برای انجام احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق این کارگزاری می‌توانید به سایت سهم آشنا مراجعه یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید.

هر فرد تنها سه مرتبه قادر به ثبت اطلاعات در سامانه احراز هویت الکترونیکی است و درصورتی که به هر دلیلی احراز هویت انجام نشود باید با مراجعه حضوری به مراکز مربوطه اقدام کند. همچنین مبلغ واریزی درصورت عدم تکمیل فرایند به حساب بانکی واریزکننده برگشت داده می‌شود.

درحال حاضر سامانه احراز هویت الکترونیک کارگزاری سهم آشنا از طریق سیستم عامل ios در دسترس نیست.


۳- بانک مهر ایران

بانک مهر ایران نیز از خردادماه سرویس احراز هویت الکترونیکی سجام را در همراه بانک و وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده و افراد می‌توانند از این طریق به‌جای مراجعه به دفاتر پیشخوان احراز هویت سجام را انجام دهند.

این خدمت صرفاً مختص مشتریان بانک مهر ایران نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این بانک کارمزدی بابت انجام این مراحل از افراد دریافت نمی‌کند و تنها کارمزد متعارف احراز هویت سجام اخذ می‌شود.


۴- کارگزاری کارآمد

این کارگزاری احراز هویت سجام را در سایت خود بدون دریافت هزینه انجام می‌دهد. برای ثبت‌نام در این کارگزاری باید به لینک کارگزاری مراجعه و مانند موارد قبلی که ذکر شد، مشخصات خود را وارد کنید.


احراز هویت غیرحضوری افتتاح حساب در کارگزاری‌ها


۱- کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی از سال 1372 فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز کرد. این کارگزاری از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ تصمیم گرفت که احراز هویت غیرحضوری افتتاح حساب بورسی را انجام دهد. فارابی نام این خدمت را بیکسو پیک گذاشته است.

با استفاده از خدمات بیکسوپیک، کارشناسان فارابی در ساعات تعیین شده توسط فرد در محل کار، منزل یا هر آدرس دیگری حاضر خواهند شد و مراحل احراز هویت و دریافت مدارک به‌صورت حضوری انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمت بیکسو پیک در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و تبریز ارائه می‌شود.


۲- کارگزاری کارآمد

کارگزاری کارآمد در سال ۱۳۹۶ شروع به‌کار کرد. این کارگزاری علاوه‌بر احراز هویت غیرحضوری سجام، احراز هویت غیرحضوری افتتاح حساب بورسی را نیز انجام می‌دهد. برای افتتاح حساب در ابتدا باید مدارک مورد نظر مانند تصویر پشت و روی کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه را در این لینک بارگذاری کنید. فرم‌هایی نیز در سایت وجود دارند که باید آنها را دانلود و چاپ کنید. پس از پر کردن فرم‌ها، آ‌نها برای کارگزاری ارسال می‌کنید. کارگزاری نیز حداکثر تا سه روز کاری حساب بورسی را برای شما فعال می‌کند.


۳- کارگزاری مهرآفرین

کارگزاری مهرآفرین نیز در اقدامی ثبت‌نام همزمان کارگزاری و سجام را انجام می‌دهد. اما برای احراز هویت غیرحضوری سجام باید از طریق یکی از روش‌هایی که ذکر شد، اقدام کنید. پس از دریافت کد بورسی این کارگزاری به‌صورت آنلاین احراز هویت شما را انجام می‌دهد. درواقع برخلاف دیگر کارگزاری‌ها که احراز هویت غیرحضوری در محل دارند، احراز هویت این کارگزاری به‌صورت آنلاین است.

اگر قبلا هم دارای کد بورسی بوده‌اید، می‌توانید احراز هویت غیرحضوری آن کارگزاری را از طریق سایت کارگزاری انجام دهید و کد کاربری و رمز عبور خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنید.


۴- کارگزاری کالای خاورمیانه

کارگزاری کالای خاورمیانه از سال ۱۳۸۸ کار خود را آغازه کرده است. این کارگزاری از دو روش برای احراز هویت افتتاح حساب بورسی استفاده می‌کند. یکی احراز هویت حضوری است که همان مراجعه به کارگزاری یا دفاتر پیشخوان است و دیگری احراز هویت غیرحضوری است. بدین صورت که با مراجعه به سایت و پر کردن فرم پیش ثبت‌نام می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. پس از آن نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.


5- کارگزاری امین سهم

کارگزاری امین‌ سهم در سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است. احراز هویت در کارگزاری امین سهم نیز به دو روش حضوری و مراجعه به دفاتر پیشخوان و غیرحضوری در محل انجام می‌شود. بنابراین اگر شما دارای کد بورسی هستید و قصد دارید در این کارگزاری افتتاح حساب بورسی انجام دهید، می‌توانید با انتخاب احراز هویت غیرحضوری بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان کد معاملاتی دریافت کنید.


۶- کارگزاری تدبیرگران فردا

کارگزاری تدبیرگران فردا در سال 1384 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. در انی کارگزاری پس از اینکه اطلاعات و مشخصات خود را در سایت وارد کردید، این گزینه را انتخاب می‌کنید که احراز هویت شما در محل سکونت یا کار صورت گیرد یا در دفاتر پیشخوان. برای احراز هویت غیرحضوری می‌توانید احراز هویت در محل کار یا سکونت را انتخاب کنید.


۷- کارگزاری نماد شاهدان

کارگزاری نماد شاهدان از سال ۱۳۸۸ به بازار سرمایه ورود کرده است. این کارگزاری نیز به‌صورت غیرحضوری افتتاح حساب بورسی و احراز هویت را درب منزل به‌صورت رایگان انجام می‌دهد. برای دیدن اطلاعات بیشتر از این کارگزاری می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

78 دیدگاه
  1. یاسر می‌گوید

    ممنون. بسیار مفید بود واقعا احراز هویت غیر حضوری کارگزاری دغدغه ای بود برای مردم و هست. ممنون از وبسایت شما

    1. ناشناس می‌گوید

      اخرم که باید به کارگزاری یا دفتر پیشخوان برید، این روش رو کارگزاری مفید که خیلی وقته داره، هیچ اتفاقی نیفتاده،، برای امضا باید بری،!!@

      1. مرضیه شمس می‌گوید

        سلام.
        کارگزاری‌هایی که در گزارش نامشون برده شده خدمات در محل دارن و نیازی به حضور در کارگزاری نیست. بین اینها کارگزاری مهرآفرین تماما به‌صورت آنلاین ثبت‌نام رو انجام میده.

        1. ناشناس می‌گوید

          واقعا ممنونم. من سه ماهه ميخواستم تريد كنم ولي بيرون نميرفتم. بعد از اينكه گزارش شما رو خوندم به صورت آنلاين از مهرآفرين كد معاملاتي گرفتم. اونم فقط كمتر از 48 ساعت طول كشيد. ممنون

        2. Khaki می‌گوید

          سلام و وقت بخیر
          خانم شمس بسیار متشکرم از مطلب کاربردی و مفید شما
          بنده ثبت نام را انجام دادم امیدوارم قدم مهمی در زندگی ام برداشته باشم
          دسمریزاد، خدا قوت

        3. ناشناس می‌گوید

          سپاس برای اطلاعات بسیار مفیدتون

      2. محمدامین می‌گوید

        کارگزاری مهرآفرین کاملا غیرحضوری انجام شد بعد از دوهفته نام کاربری پیامک شد ولی سجام باید احراز هویت شده باشید.

      3. ناشناس می‌گوید

        بالاخره باید دفاتر پیشخوان رفت و 35 هزار تومان سرفید

    2. عباس می‌گوید

      سلام
      وقتی احراز هویت سجام هست واقعا چه نیازی به احراز هویت دوباره کار گزاری هستش. امید وارم این موازی کاری یه روز حذف بشه.

  2. Alihy می‌گوید

    کارگزاری اردیبهشت هم خوبه.

  3. اسحق روزافروزی می‌گوید

    یک نفر پیدا بشه به کد رهگیری که بانکها میدند رسیدگی کند ممنون میشم دو ماه است در بانک رفاه سی درصد سهام خود فروختم اما یک ریال واریز نشده هیچ کسی هم جوابگو نیست چرا این مملکت اینجوری شده کد رهگیری به جه درد میخوره .

    1. ناشناس می‌گوید

      اره واقعا هیچکس پاسخگو نیست معلوم نیست چ میکنن بانک ک خیال خودش و راحت کرده میگه ب ما مربوط نیست پس ما باید ب کی و از چ کسی شاکی باشیم و بعداز گذشت این مدت طلب حق کنیم

  4. مهدی می‌گوید

    سلام بسیار عالی بود.خدا خیرتون بده

  5. امین می‌گوید

    سلام خیلی عالی و مفید بود با تشکر

  6. مهسا می‌گوید

    سلام ببخشید آیا اصلاح مسخصات بعد از ثبت نام سجام وجود داره؟

    1. راه پرداخت می‌گوید

      سلام. بله. بعد از ورود به سایت سجام و قسمت ویرایش اطلاعات می‌تونید اطلاعات خودتون رو ویرایش کنید. https://profilesejam.csdiran.com/session

    2. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام. بله شما می‌تونید در سایت سجام، قسمت ویرایش اطلاعات خودتون رو ویرایش کنید.
      https://profilesejam.csdiran.com/session

  7. جواد می‌گوید

    کار گزاری اگاه چطور میشه بدون مراجعه به دفاتر پیش خوان …احراز هویت شد

    1. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام.
      طبق اطلاعیه کارگزاری آگاه در حال حاضر تنها با مراجعه به دفاتر پیشخوان می‌تونید احراز هویت بشید.
      https://ex.agah.com/login?utm_source=agah&utm_medium=site&utm_content=slideshow&utm_campaign=agah-to-ex

  8. رضا می‌گوید

    من حدودا اوایل خرداد بانک مهر ثبت نام غیرحضوری انجام دادم ولی هنوز کد بورسی برام نیومده

    1. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام.
      ما پایگاه خبری هستیم. در این خصوص می‌تونید با بانک مهر ایران تماس بگیرید و این مساله رو پیگیری کنید.

  9. بیتا می‌گوید

    سلام واقعاسخت ميشه من الان نصف بیشتر راه رو رفتم ثبت نام کردم بخاطر احرازهویت کافتتاح حساب‌تو کارگزاری ۴۵ تومن گرفتن

  10. مهدی شاهسوند می‌گوید

    باسلام من کارگزارناظرم بانک ملت برای ورودبه سامانه کارگزاری ملت نام کاربری ورمز میخواد.من ازکجا بایدرمز بدست بیارم چه رمزی روبایدواردکنم

  11. محمدرضا نورحسینی می‌گوید

    سلام من الان حدود ۲۰ روز هست در جام احراز هویت شدم کد بورسی دارم حضوری به پیشخوان مراجعه کردم قبلش در سایت کارگزاری فارابی ثبت نام تو پیشخوان با مدارک وپر کردن و امضا و اثر انگشت و پرداخت ۶۰ هزار تمن نام کاربری و رمز عبور برایم پیام شد ولی در این۲۰ روز هیچ کدام از سهام که در سایت ذینفعان سرمایه هست دارا یکم بانک سرمایه سهام عدالت هیچ کدام در پر فتوی کارگزاری فارابی نیامده و واقعا نیاز دارم سهام را بفروشم چه وضعش پول گرفتید تو پیشخوان رفتم همه چی دارم ولی هیچی در پر فتوی فارابی نیامده چکار باید کرد تلفن ها تون هم یک خطش به خدا جواب نمیدهند چرا اذیت میکنید صد بار ایمیل زدم اصلا انگار ملت رو سر کار گذاشتید که نتواند ساکسون بفروشند

    1. ناشناس می‌گوید

      توی فارابی تغییرکارگزارناظر بزن

    2. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام.
      ما پایگاه خبری هستیم و در این خصوص باید از کارگزاری این مساله ور پیگیری کنید.

    3. ناشناس می‌گوید

      شما برای فروش سهام عدالت باید به سامانه سعدی مراجعه کنید

    4. مهدی می‌گوید

      باید در داخل سامانه کارگزاریتون بخش درخواست ها . درخواست تغییر کارگزار ناظر رو برای هر سهمی که دارید ثبت کنید. بعد از چند روز به لیست پرتفوی شما اضافه میشه

  12. امين اسکندری می‌گوید

    سلام بسیار عالی بود
    واقعا تو این شرایط کرونایی لازم بود این نوع احراز هویت

  13. ناشناس می‌گوید

    ایا می توان در دو کارگزاری ثبت نام وکرد ؟

    1. راه پرداخت می‌گوید

      سلام. بله این امکان رو دارید که حساب بورسی چند کارگزاری رو با یک کد بورسی داشته باشید.

    2. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام. بله. امکان ثبت‌نام در دو کارگزاری با یک کد بورسی وجود داره

  14. علی می‌گوید

    ممنون از توضیحات خانم شمس. من مهرآفرین رو آنلاین ثبت نام کردم و بعد چند ساعت بهم اکانت معاملاتی داد بدون نیاز به دفتر پیشخوان. امیدوارم کارگزاری خوبی باشه

    1. محمدرضا می‌گوید

      واقعا.؟
      میشه بیشتر توضیح بدید..

  15. امیر می‌گوید

    با سلام و تشکر از راهنماییتون

    دوتا سوال داشتم:

    1- برای زیر 18سال هم میشه غیرحضوری سجام و کارگزاری رو احراز هویت کرد؟

    2- تدبیر احراز هویت غیرحضوری کارگزاری‌ها به صورت ارسال پیک یا پُسته یا مثل اپلیکیشن سیگنال واقعا غیرحضوری احراز هویت میکنن و نیازی به ارسال پست یا حضور پیک در درب منزل نیست؟

    با تشکر

    1. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام.
      ۱-برای اطلاع از احراز هویت غیرحضوری افراد زیر ۱۸ سال به منبعی که قرار هست احراز هویت رو انجام بدید، رجوع کنید.
      ۲-انجام احراز هویت غیرحضوری در هر کارگزاری متفاوت هست و روش‌های تماما آنلاین یا خدمات در محل رو در بر می‌گیره.

  16. ناشناس می‌گوید

    سلام ممنون عالی بود

  17. دمیرچیلی می‌گوید

    سلام
    واقعا ممنون از مطلب خوب و پاسخگویی تون

    ی سوال
    فرمودید فقط کارگزاری مهرآفرین احراز هویت آنلاین داره
    (ثبتنامش تماما آنلاینه)

    چرا اینطوریه؟
    چرا از بین اینهمه کارگزاری
    فقط یه کارگزاری احراز هویت آنلاین داره

    واقعا نمی شد برای جلوگیری از شیوع کرونا احراز هویت تمام کارگزاری ها رو آنلاین بکنن و نیازی به مراجعه حضوری نباشه؟

    1. مرضیه شمس می‌گوید

      سلام. برای روشن‌تر شدن این موضوع می‌تونید به این مطلب مراجعه کنید. https://way2pay.ir/192998/

  18. ناشناس می‌گوید

    سلام،آیا امکان ویرایش نام و نام خانوادگی بعد از زمان ثبتنام اولیه کارگزاری مفید وجود داره؟؟؟احراز هویت کارگزاری انجام نشده

  19. زهرا می‌گوید

    سلام،آیا امکان ویرایش نام و نام خانوادگی بعد از زمان ثبتنام اولیه کارگزاری مفید وجود داره؟؟؟احراز هویت کارگزاری انجام نشده

  20. سروش می‌گوید

    خیلی حال آدم رو میگیرن تا وارد بورس سی

  21. علیرضا می‌گوید

    سلام ممنونم واقعا به همچنین مطلبی نیاز داشتم امیدوارم که موفق باشید

  22. میلاد می‌گوید

    هیچ فرقی نمیکنه احراز هویت غیر حضوری انجام بدی یا نه آخر سر برای افتتاح حساب کارگزاری و امضا کردن چند تا برگه باید به دفاتر پیشخوان یا دفتر کارگزاری بری !!!

  23. Amir می‌گوید

    بسیار کاربردی

  24. احمد می‌گوید

    سلام
    اول تشکر میکنم بخاطر این پست عالیتون
    ولی نیاز به بروزرسانی داره بعضیاشون این خدماتو حذف کردن یا اینکه فقط مخصوص استان تهرانه!
    اگر کارگزاری جدیدی هم این خدمات رو ارائه کرد ممنون میشم اطلاع بدید

  25. ناشناس می‌گوید

    ثبت نام غیر حضوری رو کارگزاری مفید قبول نداره فقط الکی پول ثبت نام میگیرن

  26. علی می‌گوید

    ثبت نام غیر حضوری رو کارگزاری مفید قبول نداره فقط الکی پول ثبت نام میگیرن

  27. روح اله صدیقی می‌گوید

    خیلی عالی.ممنونم خانوم شمس.مقاله ای جامع شیک و مفید.دست گلتون درد نکنه

  28. میاح می‌گوید

    سلام
    کارگزاری مهرآفرین ثبتنام کردم. اما نهایتا پیامک نام کاربری نیومد. حتی پیام نداد که بزودی ارسال میشود.
    چقدر زمان میبره ؟

  29. ناشناس می‌گوید

    امکان احراز هویت غیرحضوری برای کارگزاری مفید هم فراهم شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست

  30. ناشناس می‌گوید

    سلام . مطلب بسیار مفیدی بود ، من برای خانواده ام استفاده کردم. خیلی ممنون از سرکار خانم شمس

  31. اکبر می‌گوید

    باتشکرممنون از راهنماییتون یاشاسین

  32. ناشناس می‌گوید

    سلام
    براي کارگزاری مهرآفرين و مفید غیر حضوری ثبت نام کردم. البته قبلش سجام فعال کردم اونم غیر حضوری با اپلیکیشن اقتصاد بیدار که یه روزه سجام فعال شد و کد بورسی اومد برام. چند روز بعدش برام فعال شدن البته مفید یه روز زودتر انجام داد.

  33. ناشناس می‌گوید

    من که پولی ندادم رایگان کد کارگزاری داد

  34. امیر می‌گوید

    سلام کارگزاری مفید احراز هویت غیر حضوری داره . بعد از احراز هویت غیر حضوری سجام و دریافت کد بورسی ‌. میتونین بصورت غیر حضوری در کارگزاری مفید احراز هویت بشین.

  35. میلاد می‌گوید

    سلام
    ببخشید یه سوال داشتم. من احراز هویت سجام رو از طریق کارگزاری بانک مسکن بصورت غیرحضوری انجام دادم. برام کد پیگیری سجام اومد. و یک کد که تشکیل شده از سه حرف و یک عدد پنج رقمی. ولی سه حرفش حروف ابتدای فامیلم نیست
    من میتونم کد معاملات برخط رو از کارگزاریهای دیگه بگیرم؟
    یا فقط باید از کارگزاری بانک مسکن اقدام کنم؟

  36. Donya می‌گوید

    سلام وقت بخیر . من ثبت نام سجام انجام داد کد پیکری برام پیامک شده باید احراز هویت شم برا احراز هویت غیر حضوری چه کار گزاری رو باید انتخاب کنم.؟؟فرقی میکن از کدوم کارگزاری احراز هویت شم ؟؟ فرقش تو کدوم مممنوم میشم راهنمایی کامل کنین در مورد کارگزاری ها اطلاع ندارن

  37. علی می‌گوید

    میخوام کد بورسی(دسترسی به معاملات انلاین)رو بگیرم کاگزاری عست که همه ی کاراش تماما انلاین باشه؟

  38. Donya می‌گوید

    سلام خسته نباشین .من ثبت نام سجام انجام دادم الان میخوام احراز هویت انجام بدم . سوالم این کدوم کار گزاری برا احراز هویت کارش بهتر ؟؟مگه تو مزایای سهامی که داری فرقی میکنه تو کدوم کارگزاری احراز هویت کرد ؟فرقشون توچی هست ؟ من حسابم بانک مسکن حتما بایدکارگزار بانک مسکن احراز هویت کنم ممنون میشم در مورد سوالاتم راهنمایی کنین ؟

  39. فاطمه می‌گوید

    سلام
    شرکتهایی که برای احراز هویت غیرحضوری در سایت سجام گذاشتن باهم چه تفاوتی دارن؟
    ایا فرقی هم میکنه با اپلیکیشن کدوم شرکت احراز هویت انجام بشه؟

  40. samira می‌گوید

    سلام
    من کارگذاری سهم آشنا آنلاین ثبت نام کردم و کد معاملاتی گرفتم باتوجه به اینکه جزو ۵ کارگذاری برتر هست که عملکرد خوبی نسبت به سایر کارگذاری ها داشته خیلی خوب بود که خدمات آنلاین داره
    ممنون

  41. حدیث می‌گوید

    هرسال یکی دوماه قبل از واریز سود سهام عدالت مردم بیچاره رو میکشونن دفترپیشخوان و…از هرنفری کمه کم ۳۰هزار تومان میگیرن میدونید این پول چقدر میشه؟تو همین یکی دوماهم باهاش یه سرمایه گذاری میکنن وآخر سال ۹۰هزار تومن واریز میکنن میگن بفرمایین اینم سووووود سهام عدالتتون درصورتی که خبری از سود نیست درواقع پول خودمونو به خودمون میدن،چقدر ما مردمه ساده ای هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.