راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «همراهانه» 26 تیرماه برگزار شد / برگزاری دومین رویداد ۲۶شهریورماه

رویداد «همراهانه» که در قالب مسئولیت‌ اجتماعی بازیگران زیست‌بوم نوآوری طراحی شده است، با استقبال اهالی نوآوری در سراسر کشور روبه‌رو شد. پیش‌تر، با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تیم برگزاری رویداد تصمیم گرفت تا جلسات مشاوره را در فضای آنلاین برگزار کند؛ تصمیمی که 100 درخواست مشاوره از 11 استان کشور را روانه دبیرخانه رویداد کرد.

همراهانه از دو بخش «میز مشاوره» و «میز خدمت» تشکیل شده تا کسب‌وکارها را در حل مشکلاتشان راهنمایی کند. در اولین نوبت همراهانه، 19 مشاور شناخته‌شده کشور حضور داشتند که به 50 کسب و کار پذیرش‌شده در این بخش، مشاوره دادند؛ حوزه‌های مشاوره ابعاد مختلف کسب‌وکار را در برمی‌گرفت؛ از قبیل ارزیابی ایده، طراحی مدل و مدیریت کسب‌وکار، جذب سرمایه و تأمین مالی، قیمت‌گذاری، فروش و مدل‌های درآمدی و… .

در میز خدمت نیز خدماتی معادل 5.000.000.000 ریال در انتظار شرکت‌کنندگان رویداد بود تا نیازهای آنان را به‌صورت داوطلبانه و کاملاً رایگان برآورده سازد. مسیریاب نشان، مشهدهاست، سامانه حقوقی دادپرداز، رشدانا، ویدابیا، فناپ، نرم‌افزاری آموت، پنکیک و پادیوم خدمت‌دهندگان اولین همراهانه بودند و خدمات متنوعی از قبیل خدمات حقوقی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و… را به شرکت‌کنندگان ارائه کردند.

به جهت برگزاری شایسته همراهانه، برندهای مطرحی نظیر آخرین خبر، راه پرداخت، اسکای‌روم، اکوموتیو، همفکر مشهد، رشدانا و آی‌چیزها نیز در جمع حامیان رویداد به چشم می‌خوردند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز همراهانه، بهره‌گیری از تسهیلگران است؛ چهره‌های فعال اکوسیستم نوآوری که تیم برگزاری رویداد را در فرآیند ارزیابی، انتخاب مشاور و خدمت متناسب و همچنین، حفظ ارتباط رویداد با شرکت‌کنندگان همراهی می‌کنند. در اولین نوبت از همراهانه، 16 تسهیلگر از سه استان کشور مشارکت داشتند.

رویداد «همراهانه» به همت پارک علم و فناوری خراسان، شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی، شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و همراهی برخی از مجموعه‌های اثرگذار در اکوسیستم نوآوری طراحی شده است.

دومین نوبت از رویداد همراهانه، 26 شهریور ماه برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است به سایت www.Hamrahaneh.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.