راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن سِت با تغییراتی جدید به‌روز شد

معرفی نسخه جدید اپلیکیشن سِت با هویت بصری جدید و قابلیت‌های متنوع

باهدف بهبود تجربۀ کاربری کاربران سِت، نسخۀ جدید این اپلیکیشن روی سایت سِت، کافه بازار، گوگل پلی و مایکت قرار گرفت.

اپلیکیشن سِت، اپلیکیشن پرداخت موبایلی شرکت سیمرغ تجارت است که با شعار «نهایتِ همراهی در پرداخت» خدمات متنوع پرداخت مبتنی بر فناوری‌های روز را به کاربران ارائه می‌کند. استعلام و پرداخت قبض، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، پرداخت فردبه‌فرد و پرداخت از طریق QR ازجمله قابلیت‌های نسخه پیشین این نرم‏‌ا‌فزار بوده است.

به گفتۀ حمیدرضا قاضی مقدم، مدیر واحد موبایل شرکت سیمرغ تجارت: «سِت با افزودن سرویس‌های جدید ازجمله بازی، خرید روزنامه و مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز، سکه و طلا به‌روزرسانی شده است و به‌تدریج، سرویس‏‌های دیگری به آن افزوده خواهد شد.»

او همچنین از اضافه شدن قابلیت پرداخت ترکیبی (درگاه پرداخت، کیف پول و یا ترکیبی از این دو بر اساس انتخاب کاربران) به اپلیکیشن سِت خبر داد.

قاضی‌مقدم در خصوص لوگو و هویت بصری تازۀ ست نیز گفت: «بر اساس بررسی‏‌های صورت گرفته، لوگو و هویت بصری پیشین، دیگر جوابگوی مأموریت اپلیکیشن سِت نبود. این در حالی است که در طراحی لوگو و هویت بصری جدید تلاش شده تا ضمن انتقال مفهوم سهولت و تجربه کاربری خوشایند در استفاده از این اپلیکیشن، چشم‏‌انداز سِت برای ارائه مجموعه کامل و کاربرپسندی از خدمات منتهی به پرداخت نیز محقق شود».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.