راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد آنلاین همراهانه، با هدف کمک به حل مشکلات مجموعه‌های نوآور برگزار می‌شود

رویداد همراهانه به همت پارک علم و فناوری خراسان، شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی، شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و همراهی برخی از مجموعه‌های اثرگذار در اکوسیستم نوآوری خراسان رضوی، عصر 19 تیر ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، کمک به حل مشکلات مجموعه‌های نوآور و همراهی داوطلبانه آنان در مسیر رشد است.

این رویداد که به‌صورت فصلی برگزار خواهد شد، از دو بخش تشکیل شده است:

  1. میز مشاوره: جایی که استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های نوآور، مشاوره مورد نظر خود را از مشاوری خبره دریافت می‌کنند. این مشاوران از چهره‌های اکوسیستم نوآوری در استان یا کشورند که در یکی از حوزه‌های کسب‌وکار، از قبیل حقوقی، بیمه، مالی، توسعه کسب‌وکار، منابع انسانی و… تخصص داشته و اکنون در رویداد همراهانه برآنند تا به‌صورت کاملاً داوطلبانه، صاحبان کسب‌وکارهای نوآور را در حل مشکلات فعلی و انتخاب مسیر مطلوب، راهنمایی کنند.
  2. میز خدمت؛ جایی که استارت‌آپ‌های رشدیافته و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمت، خدمات خود را با تخفیفات قابل‌توجه به شرکت‌کنندگان رویداد ارائه می‌کنند تا از یک طرف، نیازهای خدماتی استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های متقاضی مشاوره با کمترین هزینه ممکن برطرف شود و از طرف دیگر، شرکت‌های رشدیافته اکوسیستم نیز بتوانند خدمات خود را به سایر اجزای نوآوری ارائه کنند.

یکی دیگر از اتفاقات خوب در این رویداد، استفاده از ظرفیت تسهیل‌گران اکوسیستم نوآوری است؛ بدین صورت که برای هر کسب‌وکار متقاضی مشاوره، تسهیل‌گری تعریف می‌شود تا علاوه بر درک نیاز واقعی کسب‌وکار، فرد را در انتخاب مشاور مناسب یاری کند. علاوه بر این، تسهیل‌گر در روز رویداد، آنان را در مسیر رویداد همراهی می‌کند و پس از رویداد نیز ارتباط خود را با مشاوره‌گیرنده ادامه خواهد داد تا در صورت نیاز، جلسات دیگری را برای اخذ مشاوره از مشاور تعیین‌شده تنظیم کند.

برای حضور در رویداد همراهانه، کافی است استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های نوآور به وب‌سایت همراهانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.