پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل بیمه کوثر مطرح کرد: عبور از موانع با پشتوانه سهامداران
بیمه کوثر با پشتوانه سهامداران و بیمهگذاران و با راهبردها و تدابیر مناسب تاکنون توانسته است از همه مسائل و موانع عبور کند.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل این شرکت با تاکید بر اینکه کارنامه بیمه کوثر در ارائه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزآمد به مشتریان و ذینفعان، با پشتوانه سهامداران شرکت بسیار درخشان است، افزود: «بیمه کوثر توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند.»
مجید مشعلچی فیروزآبادی، اعتمادسازی و ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مثبت با کاربران شبکههای اجتماعی را موجب ارتقای کمی و کیفی خدمات در سراسر کشور دانست و با بیان اینکه بیمه کوثر با جدیت وارد فضای تکنولوژی و مباحث روز شده است، گفت: «انتظار داریم ارتباطی که بین گروههای استارتآپی و بیمهکوثر ایجاد شده است آغاز یک همکاری و تلاش بلندمدت از سوی ایدهپردازان برای ایجاد تحول در زمینه بیمه کشور باشد.»
مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه، مدیریت آگاهانه بر ترکیب فروش با حضور در بازارهای جدید را از جمله مزیتهای شرکت برشمرد و افزود: «بررسی ریسکهای پیشنهادی و قبول آنها براساس اصول بیمهگری و مدیریت ریسک، حضور مؤثر در بخشهای مختلف بیمههای زندگی و غیرزندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای گسترش بیمههای اشخاص نیز از جمله نقاط قوت شرکت محسوب میشود.»
مشعلچی فیروزآبادی با اشاره به برخی موفقیتها و دستاوردهای شرکت در سال گذشته علیرغم وجود تحریمها و شرایط نامناسب اقتصادی مردم و به ویژه بحرانهای حاصل از گسترش ویروس کرونا در کشور، گفت: «حفظ ترکیب فروش و سطح توانگری مالی شرکت برای چهارمین سال متوالی، افزایش حجم حقبیمه تولیدی و ارزش سهام شرکت، قرارگرفتن در ردیف 40 شرکت برتر بورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار و قرار گرفتن شرکت در بین 100 شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی از جمله دستاوردهایی است که در سال گذشته کسب کردهایم.»
او افزود: «امسال نیز بهدنبال آن هستیم که همانند سال گذشته، ضمن کسب رضایت بیش از 90 درصدی در بخش صدور و بیش از 80 درصدی مشتریان در بخش پرداخت خسارت، رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص در ششماهه اول سال را کسب کنیم.»
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه شرکت اکنون توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند، تصریح کرد: «این موضوع به تنهایی بزرگترین دستاورد، افتخار و موفقیت شرکت بهشمار میآید.»