راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگزاری آگاه، خارج از دسترس

محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه نیز ضمن تکذیب مجدد شایعه هک شدن سایت، مشکل را سوختگی یکی از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی مرکز داده دانست و از تلاش تیم فنی برای برطرف کردن هر چه سریعتر این مشکل خبر داد اما زمان دقیقی را برای راه‌اندازی مجدد این سامانه اعلام نکرد.

از شب گذشته سامانه معاملاتی آگاه از دسترس خارج شده و بر اساس پیام کارگزاری آگاه به مشتریانش، ارائه خدمات آنلاین و آفلاین این کارگزاری تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از اینکه از شب گذشته سایت و اپ سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از دسترس خارج شد، شایعاتی مبنی بر هک شدن این سایت به گوش می‌رسید که البته مدیران این کارگزاری موضوع را تکذیب کرده و علت اختلال را به روزرسانی سامانه اعلام کرده بودند.

این در حالی است که در اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی به نقل از مقامات این کارگزاری منتشر شده، آمده است: «با عرض پوزش از شما همراه همیشگی، به دلیل مشکل فنی در یکی از تجهیزات سخت افزاری کارگزاری آگاه، امکان ارائه سرویس آنلاین و آفلاین تا اطلاع ثانوی میسر نخواهد بود. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خرید عرضه اولیه را به روش‌های دیگر برای شما انجام دهیم. از اینکه صبورانه ما را همراهی می‌کنید تا بتوانیم پاسخگوی سایر مشتریان خود برای انجام معاملات باشیم، صمیمانه سپاسگزاریم.»

همچنین محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه نیز ضمن تکذیب مجدد شایعه هک شدن سایت، مشکل را سوختگی یکی از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی مرکز داده دانست و از تلاش تیم فنی برای برطرف کردن هر چه سریعتر این مشکل خبر داد اما زمان دقیقی را برای راه‌اندازی مجدد این سامانه اعلام نکرد.


چگونه از کارگزاری ها شکایت کنیم؟


به گفته روح الله دهقان مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس ارتقای سیستم‌های نرم افزاری کارگزاری‌ها در حوزه تصمیم گیری خود کارگزار‌ها است و ارتباطی به سیستم‌های نظارتی و نهاد‌های حاکمیتی ندارد.

وی افزود: در هسته مرکزی بورس کندی وجود دارد و ما آن را کتمان نمی‌کنیم، اما به میزانی نیست که همیشه تکرار شود.  افرادی که از کارگزاری‌ها شکایت دارند می‌تواند شکایات خود را به بخش شکایات سازمان بورس به آدرس www.seo.ir اعلام کنند و طبق تاکیدات انجام شده به تمام شکایات رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

کندی هسته بورس تقصیر چه کسی است؟

منبع تجارت نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.