راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه فطریه خود را غیرحضوری پرداخت کنیم؟ / معرفی روش‌های پرداخت آنلاین فطریه

شیوع ویروس کرونا باعث شده است که مردم بیشتر از روش‌های پرداخت الکترونیکی استفاده کنند و کمتر به‌صورت حضوری پرداخت‌های خود را انجام دهند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید فطریه یا کفاره خود را بدون زحمت بیرون رفتن از خانه و به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنید، این مطلب را بخوانید. ما در این مطلب تعدادی از روش‌های پرداخت غیرحضوری فطریه را معرفی کرده‌ایم.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن تاپ


امکان پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن تاپ با همکاری سازمان بهزیستی فراهم شده است. اپلیکیشن تاپ متعلق به شرکت تابان آتی پرداز از شرکت‌های زیرمجموعه گروه داده پردازی بانک پارسیان است. این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار، گوگل‌پلی و یا سایت اپلیکیشن دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن ۷۲۴


از طریق گزینه «احسان» در اپلیکیشن ۷۲۴ نیز می‌توانید فطریه خود را به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنید. اپلیکیشن ۷۲۴ متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است و می‌توانید آن را از کافه بازار، گوگل پلی، ایران اپس، مایکت، چارخونه یا از خود سایت ۷۲۴ دانلود و نصب کنید. این شرکت علاوه بر اپلیکیشن ۷۲۴، کدهای USSD ویژه‌ی موسسات خیریه را نیز اختصاص داده است.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن آپ


اپلیکیشن آپ متعلق به شرکت آسان‌پرداخت پرشین است که امکان پرداخت آنلاین فطریه را در گزینه «فطریه و کفاره» فراهم کرده است. اپلیکیشن آپ را می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن همراه کارت


در اپلیکیشن همراه کارت امکان پرداخت فطریه در بخش «نیکوکاری» آن فراهم شده است. اپلیکیشن همراه کارت که یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرداست را می‌توانید از سایت همراه کارت به آدرس hamrahcard.ir دانلود و نصب کنید.

علاوه بر اپلیکیشن همراه کارت، کمیته امداد امام خمینی (ره) از درگاه پرداخت شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برای پرداخت‌های‌ فطریه و زکات استفاده می‌کند. همچنین این شرکت اقدام به تهيه نرم‌افزار اختصاصى پايانه فروش به‌منظور جمع‌آورى وجوه شرعى ماه مبارك رمضان کرده است. در اين طرح با همكارى كميته امداد امام خمينى (ره)، امكان جمع آورى وجوه شرعى ماه رمضان به تفكيک نوع پرداخت فراهم شده است.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن پات


اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که امکان پرداخت آنلاین فطریه را فراهم کرده است. اپلیکیشن پات قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید ازطریق کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش به آدرس www.irankish.com اقدام کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن ایوا


اپلیکیشن ایوا که متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد است، امکان پرداخت آنلاین فطریه را از طریق سه روش فراهم کرده است. از طریق گزینه «فطریه» در اپلیکیشن ایوا می‌توانید فطریه خود را به سازمان کمیته امداد پرداخت کنید. همچنین از طریق سرویس «مهربانی» این اپلیکیشن می‌توانید به خیریه مورد نظر خود فطریه را پرداخت کنید. علاوه بر این دو گزینه، در اپلیکیشن ایوا گزینه «وجوهات شرعی» وجود دارد که از طریق این گزینه می‌توانید به مرجع تقلید موردنظر خود فطریه را پرداخت کنید. اپلیکیشن ایوا قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و آن را می‌توانید از کافه بازار، گوگل‌پلی و یا سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس www.ivaapp.com دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن کیپاد


کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) محصول جدید بانک پاسارگاد است که با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد طراحی شده است و امکان پرداخت آنلاین فطریه را فراهم کرده است. در بخش «نیکوکاری» اپلیکیشن کیپاد امکان پرداخت فطریه عام برای سازمان بهزیستی کشور فراهم شده است و این امکان تا پایان روز دهم خردادماه وجود دارد. اپلیکیشن کیپاد را می‌توانید با مراجعه به کافه بازار، مایکت و گوگل پلی یا از طریق سایت کیپاد دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن سکه


اپلیکیشن سکه نیز متعلق به شرکت به‌پرداخت ملت بزرگ‌ترین شرکت PSP ایران از لحاظ تعداد و حجم تراکنش طبق گزارش شاپرک است. اپلیکیشن سکه نیز گزینه پرداخت فطریه را به منوی اپلیکیشن خود اضافه کرده است که می‌توانید از این طریق به کمیته امداد امام خمینی، موسسه خیریه کهریزک، دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، دفتر آیت‌الله نوری همدانی، سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیره رفاه کودک این پرداخت را انجام دهید. اپلیکیشن سکه را می‌توانید از طریق کافه‌بازار، گوگل‌پلی، مایکت و وب‌سایت سکه دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن صاپ


همچنین امکان پرداخت فطریه در اپلیکیشن صاپ بانک صادرات که توسط شرکت فناوری و راه‌حل‌های هوشمند سپهر توسعه و پشتیبانی می‌شود، فراهم شده است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و آن را می‌توانید از وب‌سایت بانک صادرات دانلود کنید.


پرداخت آنلاین فطریه اپلیکیشن ستاره یک


اپلیکیشن ستاره یک، اپلیکیشن پرداخت شرکت ستاره اول است که امکان پرداخت فطریه را فراهم کرده است. برای پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن ستاره یک باید روی گزینه «نیکوکاری» کلیک کنید. همچنین از طریق بخش نیکوکاری کد دستوری #1* زیرمجموعه کد بهزیستی و کد کهریزک نیز می‌توانید فطریه خود را پرداخت کنید.


سامانه پرداخت نوین


شرکت پرداخت نوین نیز امکان پرداخت غیرحضوری زکات فطریه را فراهم کرده است. با سامانه پرداخت غیرحضوری زکات فطریه پرداخت نوین نیز می‌توانید با انتخاب تعداد نفرات، قوت غالب گندم یا برنج و محل مصرف، زکات فطریه خود را پرداخت کنید.


درگاه‌های الکترونیکی پست ‌بانک‌ ایران


دریافت وجوه شرعی فطریه اعم از سادات، عام و همچنین کفاره روزه توسط دستگاه‌های خودپرداز پست بانک ازطریق منوی «خدمات‌پرداخت/کمک‌های مردمی» و همچنین اپلیکیشن سکه همراه پست ‌بانک ‌ایران، منوی «سایر خدمات/ نیکوکاری/خیریه» به وسیله تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام می‌شود. همچنین می‌توانید ازطریق درگاه‌ ‌اینترنتی پست ‌بانک‌ ایران منوی «پرداخت/سرویس‌های پرداخت/ کمک‌های‌مردمی» و همراه بانک این بانک نیز به همین روش فطریه خود را پرداخت کنید.


پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری


همچنین فطریه خود را می‌توانید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری به آدرس www.leader.ir پرداخت کنید. پس از مراجعه به این سایت، گزینه «پرداخت وجوهات شرعی» را از قسمت بالای سایت انتخاب و اقدام به پرداخت فطریه کنید.


سامانه پرداخت آنلاین خیریه شعف


خیریه شعف در راستای کمک به نیازمندان برای ارائه هرچه بهتر نیکوکاری‌های مردم به نیازمندان، سامانه پرداخت فطریه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده است. برای پرداخت فطریه از طریق سامانه پرداخت خیریه شعف باید به آدرس https://shaaf-charity.ir مراجعه کنید و با پر کردن اطلاعات خواسته شده، فطریه خود را پرداخت کنید.


پرداخت فطریه به سازمان بهزیستی


افرادی که تمایل دارند فطریه امسال خود را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دهند، می‌توانند از سامانه فطر آنلاین به آدرس nik.bsi.ir، اپلیکیشن‌های صاپ، سکه، پرنا، آپ، تاپ، همراه کارت، آسان پرداخت و ایوا و سایت‌های بانکی صادرات nik.bsi.ir و تجارت omidetejarat.com فطریه خود را پرداخت کنند.

پرداخت آنلاین فطریه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.