راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به وضعیت شرکت آدانیک در دوران کرونا / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

شیوع ویروس کرونا باعث شد کسب‌وکارها راهکارهای مختلفی را برای در امان ماندن از این ویروس در پیش بگیرند. دورکاری یکی از این راهکارهاست که بسیاری از کسب‌وکارها آن را در اولویت کاری خود قرار دادند و اقدامات گوناگونی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمانشان انجام داده‌اند. در راه پرداخت برای اینکه تصویر روشن‌تری از وضعیت فعلی کسب‌وکارها داشته باشیم، سری به آنها زدیم و گزارش‌های ویدیویی و تصویری از وضعیت کسب‌وکارها در دوران کرونا تهیه کردیم. در این مطلب به سراغ شرکت آدانیک رفتیم و با علی حاجی‌زاده مقدم مدیرعامل شرکت آدانیک گفت‌وگویی داشتیم.

شرکت آدانیک نیز در این روزهای کرونایی مجبور به دورکاری شد. به عقیده علی حاجی‌زاده مقدم، دورکاری در شرایط کاری یک سازمان، نیازمند سطح بلوغ بالایی است و همین که سازمانی بتواند وابستگی خود به موقعیت فیزیکی را از بین ببرد، با مزایا و امکانات زیادی روبه‌رو خواهد شد؛ برای مثال شرکت‌هایی که در پنج قاره پخش هستند و فعالیت می‌کنند، به سطح بالاتری از مدیریت رسیده‌اند و ارتباطات در آنها موثرتر است و فرهنگ مکتوب‌‌کردن در آنجا نیز رشد می‌کند. «بنابراین اگر بتوان خود را با این شرایط وفق داد، به نظرم به شرایط کاری بهینه‌تری خواهیم رسید و ما نیز با اجباری که در شرایط کرونایی وجود داشت، به سمت دورکاری رفتیم ولی دوست داریم از مزایای آن نیز بهره‌مند شویم. برای مثال بتوانیم افرادی داشته باشیم که در تهران مستقر نباشند و این رویه‌های دورکاری می‌تواند به ما در رسیدن به این هدف کمک کند.»‌

در ادامه گفت‌وگوی ما با علی حاجی‌زاده مقدم مدیرعامل آدانیک را مشاهده می‌کنید. با او درباره فلسفه شکل‌گیری آدانیک و تجربه دورکاری آنها در دوران کرونا صحبت کردیم.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.