پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری آنلاین: تعامل با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، از اولویتهای شرکت مخابرات است
به صورت روزانه، ۱۱۰درصد افزایش، مصرف اینترنت در سال ۹۸ توسط مشتریان مخابرات انجام شده است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران حوزه ICT که امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، اظهار داشت:
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری در این نشست ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: «توسعه زیرساخت شبکه و تعامل با بخش خصوصی از مهمترین اولویتهای فعالیت مخابرات در دو سال گذشته بوده است، به نحوی که در ابتدای فعالیت تیم مدیریت فعلی در شرکت مخابرات ایران وضعیت شبکهٔ انتقال مناسب نبود و اپراتورهای بزرگ همراه اول و ایرانسل از ما در استانهای مختلف درخواست ظرفیت کرده بودند ولی ما نمیتوانستیم پاسخگو باشیم، اما اکنون با برقراری ارتباطات و تعاملات گسترده با تمام اپراتورهای ثابت و سیار، بازار ارتباطات کشور از هم افزایی بسیار بیشتری برخوردار شده است.»
وی افزود: «خدمات تامین زیرساختها، فضا، پاور و لینک و خدمات نگهداری از کارهای مهم شرکت مخابرات ایران است که به همه فعالان حوزه ارتباطات با رعایت قوانین عرضه میشود.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: «درب مخابرات به روی شرکتهای داخلی دیگر در حوزههای مختلف باز است و استفاده از تولید داخل علاوه بر کاهش ارزبری گسترده، موجب تحقق شعار رونق تولید شده که مورد تاکید مقام معظم رهبری و به عنوان شعار سال انتخاب شده است.»
مهندس صدری با تاکید بر تعامل صددرصدی با تمام شرکتهای بخش خصوصی خاطرنشان کرد: «امیدواریم این تعاملات به گستردهتر شدن بازار ارتباطات کشور در چارچوب مشتری محوری و ارائه خدمات باکیفیتتر منجر شود.»
نشست خبری آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با خبرنگاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت با محوریت بررسی تعاملی توسعه شبکه و زیرساختهای مخابراتی در سراسر کشور و استفاده از نظرات کارشناسی اصحاب رسانه در تصمیم سازیهای مجموعه مخابرات برگزار شد.
مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه شعار جهش تولید را اولویت فعالیتها در سال جدید قرار دادهایم، افزود: استفاده از فناوریهای روز در تمام امور مربوط به توسعه به ویژه در ایام کرونا بسیار قابل توجه بوده است.
وی افزود: برگزاری نشستهای آنلاین با مدیران مخابرات مناطق به صورت روزانه، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، تاثیر گذاری بیشتری در کل کشور داشته و با ماموریت شرکت مخابرات در تحقق ارتباطی فراگیر هماهنگ است.
مهندس صدری، رشد ۱۵۵درصدی ترافیک بین الملل و رشد ۲۱۰درصدی ترافیک داخلی را از جمله دستاوردهای شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: به صورت روزانه، ۱۱۰درصد افزایش، مصرف اینترنت در سال ۹۸ توسط مشتریان مخابرات انجام شده است.
وی توجه حداکثری به توسعه سرمایه انسانی در تمام عرصهها را از اولویتهای شرکت مخابرات اعلام کرد و افزود: در این مسیر، برای تحقق رضایت مندی تمام کارکنان شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری تلاش میکنیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: مدیریت نقدینگی و کاهش هزینهها در جهت توسعه بیشتر حوزههای تجاری و فنی در طول سال گذشته تا درصد بالایی طبق برنامه محقق شده است.
مهندس سیدمجید صدری خاطر نشان کرد: اساس فعالیتها را از سال گذشته با محوریت استفاده از تولیدداخل قرار دادهایم، به نحوی که اکنون بیش از ۸۰ درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از تولیدداخل خریداری و استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این امر منجر به کاهش گسترده ارزبری در خرید تجهیزات شده، افزود: تمام نرم افزارهای کلیدی حوزه نرم افزاری شرکت از مجموعههای داخلی، تهیه و در اختیار شرکت مخابرات در سراسر کشور قرار داده شده است.
وی با تشریح اقدامات شرکت در ایام کرونا گفت: با همکاری گسترده با ستاد اجرایی فرمان امام، در راه اندازی سامانه ۴۰۳۰، تلاش زیادی انجام شد و اکنون این سامانه، پاسخگوی مخاطبان در سراسر کشور است.
مهندس صدری افزود: تقویت و توسعه شبکههای مخابراتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در دوران کرونا و توجه روزافزون به تامین زیرساختهای ارتباطی تمام اپراتورها با تلاش جهادی کارکنان شرکت مخابرات انجام شد.
در ادامه این نشست آنلاین، خبرنگاران حوزه ICT در خصوص مباحث مختلف مربوط به مخابرات به صورت تعاملی با مهندس صدری به پرسش و پاسخ و گفتگوی آنلاین پرداختند.