راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیامک چگینی مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی شد

مهندس سیامک چگینی که پیشتر معاون عملیات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و عضو هیئت مدیره شرکت به پرداخت ملت بود، مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مراسم توديع مهندس محمدرضا نمازی و معارفه مهندس سیامک چگینی روز چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه 99 با حضور مدیران ارشد بانک ملت، مدیران عامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و شرکت به پرداخت ملت برگزار شد.

مهندس سیامک چگینی از مدیران با سابقه شرکت یاس بوده است که قبل از این سمت معاونت عملیات این شرکت و عضویت در هیئت مدیره شرکت به پرداخت را بر عهده داشته است؛ او همچنین در سوابق دورتر خود، از مدیران شرکت داده پردازی و گسترش انفورماتیک ایران نیز بوده است.

سیامک چگینی مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی

در مراسم معارفه مهندس چگینی، دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ بهسازان ضمن اشاره به ویژگی‌ها و توانایی‌های او نسبت به توسعه و ارتقای شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی ابراز امیدواری کرد.

شرکت یاس با در اختیار داشتن نزدیک به ۲۰۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور، از لحاظ نیروی انسانی بزرگترین شرکت هلدینگ بهسازان فردا محسوب می‎شود.

منبع روابط عمومی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.