راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پذیره‌نویسی غیرحضوری واحدهای سرمایه‌گذاری ETF در بانک ملی ایران با کدام روش‌ها انجام می‌شود؟

با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پذیره‌نویسی غیرحضوری متقاضیان خریداری واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) در بانک ملی ایران ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با توسعه و تقویت زیرساخت‌های خدمات الکترونیک و غیرحضوری خود در تلاش است تا در کنار دولت در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گام بردارد.

از این رو و به جهت رفاه حال مشتریان، پذیره‌نویسی غیرحضوری متقاضیان خریداری واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF) از طریق سامانه اینترنتی «بام»، اپلیکیشن «بله»، سامانه اینترنتی IPG، اپلیکیشن ایوا و «نشان بانک» در اپلیکیشن آپ امکان پذیر است.

همچنین واحد ارتباط مردمی شرکت‌های داده‌ورزی سداد، پرداخت الکترونیک سداد و آسان پرداخت پرشین، امور مربوط به عملیات با اپلیکیشن‌ها و درگاه‌ها را پاسخگو خواهند بود.

پذیره‌نویسی EFT از روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه سال شروع شده و تا چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد. روابط عمومی بانک ملی گفته است به دلیل غیرحضوری بودن روش‌های بانک ملی ایران تا کنون پذیره‌نویسی در این بانک با استقبال خوبی مواجه بوده است.

گفتنی است اطلاعات هویتی دریافتی از متقاضیان شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و کد پستی است و در این طرح، محدودیت سنی برای تخصیص سهام وجود ندارد. همچنین مبالغ واریزی برای پذیره نویسی مضربی از ١٠٠ هزار ریال و حداکثر 20 میلیون ریال خواهد بود.

منبع روابط عمومی بانک ملی ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.