راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز امداد تلفنی شتاب توسط بانک مرکزی راه اندازی شد

در صورت برخورد مشکل در واریز و برداشت پول در شبکه شتاب با شماره تلفن ۲۹۹۱۱ تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی در حین انجام عملیات شتابی پولی از حساب کسر شد اما عملیات کامل نشد، معمولا پس از ۷۲ ساعت مبلغ به حساب برگشت می‌کند اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد با مرکز دریافت درخواست‌های رفع مغایرت تلفنی گویا به شماره ۲۹۹۱۱ که توسط اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی راه اندازی شده است تماس بگیرید.

این مرکز تلفن، که مستقر در بانک مرکزی است، رفع مغایرت‌های حساب و تراکنش‌های الکترونیک را دریافت می‌کند.

 

12 نظرات
  1. جلیل می‌گوید

    همش دری وری،هستش،اگه یه هزارتومانی بانک اشتباهن به،یه نفر اضافه بده میذن دم خونشمیگیرن ولی،من چند ماهه شصد هزارتومان از حسابم کم شده هر جا هم میرم جواب سر بالا میدن اینم اندر حکایت بانکداری اسلامی

    1. مهدی می‌گوید

      سلام، من هم در تاریخ ۹۷/۸/۱۴ یک تراکنش ناموفق داشتم و مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال ازحسابم کم شد دستگاه کارتخوان مربوط به شرکت آسان پرداخت بود و بانک مربوطه هم اقتصادنوین بود ولی هر دو جواب دادند که به ما ربطی ندارد. به مرکز امداد شتاب شماره ۰۲۱۲۹۹۱۱ هم اعلام کرده ام ولی هیچ نتیجه ای نگرفته ام.

  2. Darush hodaei می‌گوید

    درسال۱۳۹۱ بعلت مشکل دستگاه عابر بانک ملت یکی از شعب شهر کرمانشاه مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ریال از حساب عابر تجارت کم شد.چون معلول جنگی واز کار افتاده ام توجه نکردند.پرینت رو دارم.چه باید بکنم .بانک ملت باید خجالتی بکشد پول من که مثلا برای وطنم جنگیدم

  3. jaro می‌گوید

    سلام اقا چرا این پول ما بازگشت داده نمیشه کی باید جواب بده خوب

  4. مهدی می‌گوید

    کاملا بیخود است… من صد هزار تومن ازم کم شد هر کجا که بگید پیگیری کردم و جوابی گرفتم…..

    1. ناشناس می‌گوید

      توروخدا.بگوچه.جوری.تونستی.بگیری.

  5. حامد می‌گوید

    سلام
    ۳۰ شهریور سه تا کارت به کارت انجام دادم از طریق همراه بانک کشاورزی به مبلغ ۲۳۴ هزار تومن همش از حسابم کم شد و به حساب طرف واریز شد ولی یکیش واریز نشد…
    به هر جا هم مراجعه میکنم جواب درست و حسابی نمیدن با شماره ۰۲۱۲۹۹۱۱ تماس گرفتم یه شماره پیگیری به من داد ولی هر وقت دوباره تماس گرفتم که پیگیری کنم گفت مغایرتی نیست …

  6. محمدی می‌گوید

    سلام، جالب اینجاست که من از طریق شماره تماس ۲۹۹۱۱ ثبت پیگیری واریز وجه کردم. بعد از دو روز امروز که پیگیری کردم تلفن گویا میگه تحت شماره پیگیری داده شده به حساب شما واریز شده ولی عملا انجام نشده و در گزارش صورتحساب بانک نیست. لطفا راهنمایی کنید چون تلفن غیر گویا ندارید که تماس بگیریم.

  7. ناشناس می‌گوید

    منم خرید کردم با همین دستگاه پوز کارت کشیدم پول رو دوبار کم کرد در اولی نوشته که ۷۲ ساعت واریز میشه خبری نشد ازش پیگیری هم که میگه مغایرت داره پاسخگو نیست چکارباید بکنیم

  8. رزاقی می‌گوید

    در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۸ جهت پرداخت بدهی خود بوسیله دستگاه پوز اقدام کردم، متاسفانه خطا ایجاد شد و مبلغ ۱۰۳۰۰۰۰۰ریال بنده، بلوکه شده ، جالب اینجاست هم تلفن گویا جواب میده که پولت برگشته و هم سایت مربوط به بانک مرکزی با اعلام شماره پیگیری، بنده شب عید موندم چه کار باید بکنم.

  9. سید علی ابطحی می‌گوید

    در تاریخ ۹۸/۱۲/۱۵ مبلغ ۶۹۰۰۰۰ریال از حساب من کم شده ، تا ۷۲ساعت صبر کردم برگشت نشد. تا تاریخ ۹۹/۱/۱۹ با مرکز امداد شتاب تماس و مراحل اپراتور انجام دادم. ،، حالا میگه برگشت شده. در صورتی که برگشتی صورت نگرفته. پرینت هم از حساب گرفتم اما برگشتی صورت نگرفته میخواهید بخورید و پول مردم را بالا بکشید بگید.

  10. رضا می‌گوید

    سلام‌ من پول کارت ب کارت کردم به حسابی که مسدود شده یا اینکه حسابش رو کاملا بسته . و از عابر رسیدی دریافت نکردم.پرینت گرفتم از حسابم کم شده بود به بانک رفتم جوابی نمیدن.. لطفا یکی راهنمایی کنه چیکار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.