راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری جشنواره بیشتراکنش به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد

قرعه کشی سه مرحله باقیمانده جشنواره بیشتراکنش (جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب‌های بانک تجارت) به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد. در این جشنواره 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه دو جایزه) و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، با توجه به شرایط کنونی کشور و اولویت حفظ سلامت مردم و پذیرندگان ایران کیشی و همینطور ترغیب هموطنان به حفظ ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی برگزاری مرحله بعدی جشنواره بیشتراکنش به زمان دیگری موکول شده است. گفتنی است که امتیاز پذیرندگان محفوظ است.

جشنواره بیشتراکنش شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاه‌های مجهز به پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان این شرکت -متصل به بانک تجارت- است. گفتنی است 733 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه‌کشی بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد. تاکنون سه مرحله از این قرعه کشی برگزار شده و شش برنده جایزه نقدی ویژه این جشنواره (کمک هزینه خودرو 100 میلیون تومانی) و نیمی از برندگان این جشنواره مشخص شده است. اما ادامه مراحل قرعه‌کشی این جشنواره فعلا به تعویق افتاده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.