راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود به بازارهای نوظهور، از طریق معاونت کسب‌وکار نوین ایران کیش

یکی از شاخه‌هایی که قرار است در معاونت کسب‌وکار نوین به آن پرداخته شود، بحث سرمایه‌گذاری‌های مشترک، ورود به بازارهای نوظهور و جذب ایده استارت‌آپ و نوآوری‌ها است.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، شهره آقا‌بابایی معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش با بیان این مطلب افزود: «توان ایران کیش می‌تواند باعث شود تا بسیاری از استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها پا بگیرند، به مرحله ظهور برسند و در واقع به مسیر موفقیت خودشان کمک کنند، در این میان ایران کیش نیز به آن‌ها کمک می‌کند. هم ما از استارت‌آپ‌ها منتفع می‌شویم و هم آنها از ما.»

او افزود: «برای آنکه واکنش مناسب نسبت به فضای کسب‌وکار شرکت در مقابل شرایط بازار نشان دهیم به چنین معاونتی نیاز بود، واکنش مناسب نسبت به فضای نشات گرفته از فناوری، فضای رقابتی پیرامون‌مان، قوانین و مقررات و تمام رخدادهایی که می‌تواند فضای کسب‌وکار را تحت‌الشعاع قرارداد نیاز وجود بخشی جدید که مأموریت اصلی‌اش آماده‌سازی شرکت در برابر تحولات است را ضروری کرد.»

آقا‌بابایی گفت: «معاونت کسب‌وکار نوین ایران کیش در خردادماه 98 ایجاد و باعث شد ما به این نتیجه برسیم که در یکسری موارد فعالیت‌هایمان را هنوز شروع نکردیم و یا هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده‌ایم. اکنون سنگ بنای بهبود را با این معاونت گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم مراحل موفقیت را سریع‌تر طی کنیم.»

معاون کسب‌وکارهای نوین افزود: «فناوری در حال رشد و گسترش است، وقتی فناوری به‌ پیش می‌رود، خودبه‌خود سرویس‌ها و خدمات و امکانات جدید می‌آورد، منطبق با آنها تغییرات جدیدی هم باید صورت بگیرد. بنابراین ما باید به سمت فناوری‌های جدیدی در حوزه پرداخت برویم. از همین رو امسال زیرساخت‌های لازم را برای سیستم‌ها و محصولاتی که در نظر داریم در سال‌های آتی از آن استفاده کنیم، فراهم کرده‌ایم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.