راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف با حمایت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد

یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف (ویسی‌کاپ) با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و با هدف معرفی کسب‌وکارهای نوپا به سرمایه‌گذاران، یکشنبه 27 بهمن‌ماه در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه‌گذاران در تلاش است تا طرح‌ها را به مرحله تجاری‌سازی برساند، با حمایت پرداخت الکترونیک سداد و با ایجاد فضای اشتراکی میان تیم‌های استارت‌آپی توانست صاحبان ایده، طرح‌ها و استارت‌آپ‌ها را با سرمایه‌گذاران آشنا و در فضایی آموزشی و رقابتی به تجاری‌سازی آنها کمک کند.

پرداخت الکترونیک سداد که همواره در حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور و فناور پیشرو بوده، این بار نیز زمینه معرفی و ارتباط با بازار سرمایه و کار را برای تیم‌های استارت‌آپی که به دنبال رشد، توسعه خود و جذب سرمایه هستند، فراهم کرد.

محمدحسین صادقی، مشاور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در حوزه سرمایه‌گذاری و استارت‌آپ، در اختتامیه این جشنواره گفت: «پرداخت الکترونیک سداد با بهره‌گیری از ظرفیت 36 دفتر استانی خود و تبدیل بسیاری از کسب‌وکارهای آفلاین به کسب‌وکارهای آنلاین تلاش کرده تا یک زنجیره ارزش ایجاد کند. یعنی بازار خود را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و ظرفیتی از کسب‌وکارهای متفاوت ایجاد کند. در واقع هنگامی که کسب‌وکاری از خدمات ما استفاده کند، متقابلا به ارزش کسب‌وکارمان افزوده می‌شود.»

صادقی با اشاره به نقش سداد به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت کشور، افزود: «معمولا کسب‌وکارها برای توسعه خود به دنبال سه فاکتور سرمایه، بازار و تکنولوژی هستند و ما در جهت حمایت و کمک به کسب‌وکارهای نوپا در تلاش هستیم تا اختصاص درگاه پرداخت آنلاین را از یک فرآیند گاها یک تا چند ماهه به یک هفته کاهش دهیم که قرار گرفتن درگاه پرداخت الکترونیک سداد روی سامانه ایران نوآفرین یکی از گام‌های مؤثر در این زمینه است.»

در خاتمه این جشنواره از تیم‌های برگزیده در سه حوزه طرح‌های کسب‌وکار، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا تقدیر شد و جوایزی به آنها تعلق گرفت. جایزه تیم اول برگزیده (فروگانیک) در حوزه کسب‌وکارهای نوپا از سوی پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.