راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل ایران کیش از میزان تحقق اهداف این شرکت در سال 98 گفت

مهم‌ترین شاخصه ایران کیش، سرمایه‌های انسانی آن هستند؛ به ویژه کسانی که در استان‌ها به عنوان پشتیبانان و روسای دفاتر ایران کیش شناخته می‌شوند آنها نماد ایران کیش هستند. در تمام این مدت به دنبال این بودیم که این شاخص‌ها را افزایش و بهبود دهیم تا سفر به سوی برتری را تحقق بخشیم.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، پیمان طبری، مدیرعامل ایران کیش، ضمن بیان این مطلب، در پاسخ به این سؤال که تا چه میزان اهداف سفر به سوی برتری در سال 98 محقق شده گفت: «زمانی که می‌خواهید به سوی برتری حرکت کنید باید بسترها را فراهم کنید. در سال 98 به طور جدی در بهبود زیرساخت‌ها چه از لحاظ فرایندی و چه از لحاظ ابزارهای IT مثبت عمل شد.»

او افزود: «یکی از مهمترین اتفاقاتی که باید برای ایران کیش رخ دهد، افزایش کیفیت در بسترهایی مانند USSD، کارت‌خوان و اپلیکیشن موبایلی است. تصمیم جدی آن است تا کیفیت سرویس را در این بسترها بالا برده و مشتری‌مداری را افزایش دهیم.»

طبری اظهار کرد: «به دنبال این هستیم تا در سال 99، از این فضا و بستر به نحو احسن استفاده کرده و شاخص‌ها را بهبود بخشیم، از همین رو در ماه‌های نخست امسال، شعاری به نام سفر به سوی برتری مطرح شد.»

طبری خاطرنشان کرد: «با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال‌مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، تمرکز بیشتری در این بستر خواهیم داشت. از همین رو بود که در این راستا معاونتی تحت عنوان معاونت کسب‌وکارهای نوین راه‌اندازی شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.