راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف با حمایت رفاتک برگزار شد

پس از شش ماه از آغاز فرآیند یازدهمین جشنواره کارآفرینی و کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف با عنوان وی‌سی کاپ یازدهم، یکشنبه 27 بهمن ماه در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف و با حضور کارآفرینان، مدیران عامل و ارشد شرکت‌های بزرگ، اساتید و دانشجویان و سایر بازیگران ناحیه نوآوری شریف، رویداد اختتامیه وی‌سی کاپ یازدهم با حمایت و اسپانسری مرکز نوآوری رفاتک برگزار شد.

در این رویداد ابتدا مجید دهبیدی پور، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به خوش آمدگویی پرداخت و اقدامات انجام گرفته در ناحیه نوآوری شریف را برای مخاطبان بازگو کرد. او به استقبال پارک از مراکز نوآوری صنایع اشاره کرده و از مرکز نوآوری بانک رفاه با نام رفاتک به عنوان یکی از اولین مراکز نوآوری در این ناحیه یاد کرد.

در ادامه فرشید فرخ نژاد، عضو هیات‌مدیره بانک رفاه به سخنرانی پرداخت و از ظرفیت‌های گسترده بانک رفاه در راستای تأسیس و توسعه کسب‌وکارهای نوپا و آورده‌های مالی و غیر مالی این بانک در حوزه‌های تسهیل گری و زیرساختی را برای مخاطبان برشمرد.

او بانک رفاه و مرکز نوآوری رفاتک را دارای ظرفیت بالفعل مناسب و کم نظیر برای توسعه فعالیت‌های کسب‌وکاری و نوآوری معرفی کرده و اقدامات مرکز نوآوری رفاتک از بدو تأسیس تاکنون در ناحیه نوآوری شریف را تشریح کرد. فرخ نژاد، اذعان داشت که دارایی‌های این بانک به ویژه دارایی‌های غیرمالی همچون بازار و مشتریان فعلی که مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی هستند می‌توانند بازار ثابت، کم ریسک و پررونقی برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم آورند. او در انتها به سابقه همکاری بانک رفاه و دانشگاه صنعتی شریف در راستای تعاملات متقابل و حمایت از نوآوری و فناوری اشاره کرد.

در بخش دوم این رویداد، مسابقه ارائه استارت‌آپ‌های منتخب برگزار شد و هرکدام از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی، در حضور داوران به ارائه پرداختند.

در نهایت سه تیم در بخش کسب‌وکار و سه تیم در بخش ایده جوایز اول تا سوم را کسب کردند. در این بخش، جایزه دوم و سوم به ترتیب به ارزش 9 میلیون تومان و شش میلیون تومان از جانب نماینده بانک رفاه، مدیر اجرایی مرکز نوآوری رفاتک، امیر عسگری، به تیم‌های دوم و سوم با نام امیدآفرینان و چارچرخ اهدا شد. در این رویداد جایزه اول به مبلغ 12 میلیون تومان مشترکا از جانب شرکت‌های سداد و شناسا به تیم اول با نام فروگانیک اهدا شد.

در ادامه مراسم شرکت دیجی کالانکست نیز به سه تیم منتخب خود در حوزه هوش مصنوعی جوایز پنج، سه و یک میلیون تومانی و سازمان محیط‌زیست نیز به دو تیم برگزیده از دید زیست محیطی جوایز چهار میلیون تومانی اهدا کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.