راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شبکه نوآفرینی پلنت، چهارمین شماره مجله اینشورتک را منتشر کرد / چت‌بات‌ها چه نقشی در صنعت بیمه دارند؟

چهارمین شماره از سلسله گزارش‌های ماهانه اینشورتک، با موضوع «چت‌بات‌ها و آینده صنعت بیمه» پانزدهم بهمن‌ماه از سوی شبکه نوآفرینی پلنت منتشر شد و اکنون روی وب‌سایت این مجموعه در دسترس است.

این مجله که پانزدهم هر ماه در دو قالب PDF و چاپی با تعداد محدود منتشر می‌شود، به صورت مداوم سلسله گزارش‌های ماهانه‌ای از روند اینشورتک‌های دنیا منتشر می‌کند و آن را در اختیار فعالان صنعت بیمه قرار می‌دهد.

هدف از انتشار این گزارش‌ها، کمک به افراد و شرکت‌های فعال در صنعت بیمه برای کشف فرصت‌های موجود در این صنعت است.

در این سلسله گزارش‌های ماهانه، ترند‌های اینشورتک در دنیا، روند دیجیتالی شدن شرکت‌های بیمه‌، استارت‌آپ‌های اینشورتکی موفق و فرصت‌های موجود برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها فعال در صنعت بیمه که از معتبر‌ترین منابع داخلی و خارجی گردآوری شده‌اند بررسی می‌شود.

نسخه‌های مکتوب این مجله در شمارگان محدود چاپ می‌شوند و تنها در دسترس مدیران شرکت‌های مختلف فعال در صنعت بیمه قرار می‌گیرند؛ اما نسخه الکترونیکی این سلسه گزارش‌ها به صورت فایل pdf روی وب‌سایت پلنت در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود، به صورت رایگان گزارش‌ها را دریافت کنند.

هر نسخه از گزارش‌های ماهانه پلنت حامیان مختلفی دارد که در فرآیند انتشار این گزارش‌ها در کنار پلنت بوده‌اند. بیمه دی، بیمه حافظ، بیمه سامان، بیمه زندگی باران، بیمه ملت، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، هلدینگ سرآمد، پژوهشکده بیمه و پادیوم حامیان نسخه چهارم مجله پلنت بوده‌اند.

در همین راستا پلنت با هدف شبکه سازی بر پایه نوآوری از تمام بازیگران کلیدی صنعت بیمه دعوت می‌کند تا برای حمایت از انتشار این گزارش‌ها با آنها همکاری کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۱۱۶۰۵۲ تماس بگیرند یا به نشانی hi@plannet.ir ایمیل ارسال کنند.

شبکه نوآفرینی پلنت یک زیر‌ساخت منعطف و مجهز برای بازیگران صنعت بیمه است و تلاش می‌کند که راهکارهای نوآورانه‌ای به فعالان این صنعت ارائه دهد تا با تقویت صنعت بیمه و کاهش قیمت محصولات بیمه‌ای برای مشتریان، رضایت و آرامش جامعه را افزایش دهد. 

هدف پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، آفرینش ایده‌ها، محصولات و خدماتی است که آینده صنعت ایران را متحول می‌کنند. این گزارش‌های ماهانه به عنوان یکی از ابزارهای آگاهی‌دهنده پلنت تلاش می‌کند اعضای کلیدی، متخصصان و گروه‌های فناور در صنعت بیمه را در کنار یکدیگر جمع کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.