راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پی‌پینگ برای فریلنسرها چه راهکاری ارائه می‌دهد؟

شرکت پی‌پینگ، با آنالیز نیاز بازار، سرویس‌های متعددی را برای فریلنسرها (آزادکاران یا افرادی که برای خودشان کار می‌کنند) و کسب‌وکارهای مختلف، توسعه داده است. سرویس‌های پرداختی پرداخت‌یار پی‌پینگ، طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شوند؛ این شرکت برای ارائه هر چه بهتر سرویس‌های مدیریت مالی و پرداختی مورد نیاز فریلنسرها، بسته جامعی از این خدمات را در قالب راهکار ویژه و اختصاصی پرداختی برای آزادکاران معرفی کرده است. در ادامه، مهم‌ترین سرویس‌های این راهکار جامع را معرفی می‌کنیم.


دریافت امن پول از مشتریان با سرویس درخواست پول پی‌پینگ


با استفاده از سرویس درخواست پول پی‌پینگ، فریلنسرها می‌توانند با وارد کردن مشخصات تماس کارفرما (ایمیل و شماره همراه) و تعیین مبلغ حق‌الزحمه خود، به صورت آنلاین، درخواست پول را برای او ارسال کنند. انجام این کار در کمتر از چند دقیقه امکان‌پذیر است. کارفرما با کلیک بر روی لینک درخواست، به صفحه پرداخت امن منتقل می‌شود و مبلغ تعیین‌شده از سمت فریلنسر را پرداخت می‌کند.


صدور فاکتور آنلاین در کوتاه‌ترین زمان


زمانی که شما به عنوان فریلنسر خدمات مختلفی را به کارفرما ارائه کرده‌اید و می‌خواهید در یک قالب کاملا حرفه‌ای و رسمی، فاکتوری برای کارفرما ارسال کنید، می‌توانید از سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید لیست خدمات ارائه‌شده را که به صورت آیتم مالی تعریف شده‌اند، به فاکتور اضافه کنید.

پس از آن مشتری خود را از لیست مشتریان انتخاب یا مشتری جدیدی تعریف کنید. در انتها نیز فاکتور را برای کارفرما ارسال کنید تا لینک آن برای او ایمیل و پیامک شود. در سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ، امکان اعمال تخفیف به صورت درصدی یا مبلغ ثابت نیز وجود دارد.


ببینید: تسهیلاتی که فاکتورهای آنلاین برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند / آشنایی با راهکار فاکتور آنلاین پی‌پینگ


یکی از نگرانی‌هایی که همواره از سمت کارفرما وجود دارد، دریافت فایل خدمات اجراشده توسط فریلنسر به صورت کامل و بدون نقص است؛ از طرفی فریلنسرها تمایل دارند، مبلغ حق‌الزحمه خود را قبل از ارائه فایل‌ها، دریافت کنند. به عنوان مثال طراح فریلنسری را تصور کنید که می‌خواهد از دریافت پول خود پس از ارسال فایل‌ها، اطمینان حاصل کند؛ این فرد می‌تواند فایل‌های طراحی‌شده را به فاکتور آنلاین الصاق کند. پس از آنکه کارفرما مبلغ فاکتور را پرداخت کند، دسترسی به فایل‌ها برای او امکان‌پذیر می‌شود.


دریافت دوره‌ای حق‌الزحمه با فاکتور زمان‌بندی‌شده پی‌پینگ


برخی از فریلنسرها ممکن است برای یک بازه زمانی با یک فرد یا شرکت قرارداد داشته باشند؛ این افراد معمولا حق‌الزحمه خود را به صورت ماهیانه و در مبالغ معینی دریافت می‌کنند. برای تسهیل روند دریافت پول، فریلنسرها می‌توانند از سرویس فاکتور زمان‌بندی‌شده پی‌پینگ استفاده کنند. با استفاده از این سرویس و با مشخص کردن بازه زمانی دلخواه، فاکتور آنلاین به صورت خودکار ارسال می‌شود.


ببینید: تسهیلاتی که فاکتورهای آنلاین برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند / آشنایی با راهکار فاکتور آنلاین پی‌پینگ



همکاری در فروش (افیلیت) برنامه‌نویسان فریلنسر با پی‌پینگ


در سیستم همکاری در فروش پی‌پینگ، برنامه‌نویسان با پیاده‌سازی پلاگین‌های پی‌پینگ در پروژه‌های خود، در سود حاصله شریک می‌شوند و از این راه، منبع جدید درآمدی برای خود ایجاد می‌کنند. کسب درآمد در این سیستم برای برنامه‌نویسان بسته به تعداد تراکنش‌ها یا پنل خریداری‌شده توسط مشتری نهایی است. در تمام مدل‌های تعرفه‌ای، برنامه‌نویس به میزان 25 درصد در سود حاصله، با پی‌پینگ شریک خواهد بود.


سرویس حمایت مالی (دونیشن) پی‌پینگ


بسیاری از فریلنسرها ممکن است در کنار فعالیت‌های خود، وبلاگی داشته باشند و به تولید محتوای رایگان بپردازند. افراد که به هر نحوی (متن، عکس، پادکست و …) تولید محتوا انجام می‌دهند، می‌توانند از طریق دونیشن، از حمایت مالی بازدیدکنندگان خود بهره‌مند شوند. سرویس حمایت مالی (دونیشن) پی‌پینگ، از طریق پلاگین‌هایی مانند donate و give، قابل پیاده‌سازی روی وب‌سایت‌های وردپرسی است. همچنین اسکریپت حمایت مالی پی‌پینگ، امکان دریافت دونیشن را به وب‌سایت شما، با هر تکنولوژی ساخت، اضافه می‌کند.


دریافت پول با آیتم مالی پی‌پینگ


در راهکار جامع و یکپارچه پی‌پینگ می‌توانید برای هر یک از محصولات یا خدمات خود یک آیتم مالی بسازید؛ هر آیتم مالی در واقع حاوی اطلاعات مختلف آن محصول یا خدمت مانند نام، قیمت و … است. فریلنسرها می‌توانند یک آیتم مالی برای خدمت ارائه‌شده بسازند و لینک یا QR Code آن را برای کارفرما ارسال کنند؛ کارفرما با کلیک روی لینک یا اسکن کیوآرکد، به صفحه امن پرداخت منتقل می‌شود و مبلغ را به حساب فریلنسر واریز می‌کند.

برای آشنایی بیش‌تر با خدمات شرکت پی‌پینگ و راهکار ویژه و اختصاصی پرداخت برای فریلنسرها، به سایت پرداخت‌یار پی‌پینگ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.