راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلاتی که فاکتورهای آنلاین برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند / آشنایی با راهکار فاکتور آنلاین پی‌پینگ

پرداخت سریع و آنلاین فاکتور، سیستم یکپارچه مدیریت مشتریان، امکان صدور کد تخفیف برای مشتریان، زمان‌بندی ارسال فاکتورها، امکان مدیریت فاکتورهای مرجوعی و اصلاحی و… از جمله قابلیت‌های راهکار فاکتور آنلاین پی‌پینگ هستند.

به گزارش روابط عمومی پی‌پینگ، یکی از مهم‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای مختلف، صدور فاکتور است. زمان‌بر بودن، هزینه‌های اضافی و سختی صدور فاکتور به روش سنتی، صاحبان کسب‌وکارها را به سمت استفاده از روش‌های نوین برای صدور فاکتور سوق داده است. استفاده از سرویس‌های صدور فاکتور آنلاین علاوه بر بالا بردن سرعت و امنیت صدور فاکتور، امکانات منحصربه‌فردی را فراهم می‌آورد.

شرکت پی‌پینگ در راستای تسهیل فرایند صدور فاکتور و افزایش ضریب اعتماد، سرویس فاکتور آنلاین (invoice) خود را به کسب‌وکارها و فریلنسرها ارائه کرده است. گزارش‌گیری از فاکتورهای صادرشده با استفاده از سیستم یکپارچه پی‌پینگ و استفاده از APIها و راهکارهای پرداخت متعدد از مزایای سرویس فاکتور آنلاین این شرکت است. با استفاده از این سرویس، کاربر می‌تواند در کم‌تر از چند دقیقه فاکتور صادر کند و آن را به شکل پیامک یا ایمیل برای مشتری خود ارسال کند. مشتریان نیز می‌توانند فاکتور را به صورت نقدی، با استفاده از کارت‌خوان یا از طریق درگاه پرداخت آنلاین، پرداخت کنند.

.

قابلیت‌های فاکتور آنلاین پی‌پینگ

پرداخت سریع و آنلاین فاکتور

در سیستم یکپارچه پی‌پینگ، امکان ارسال فاکتور آنلاین از طریق ایمیل و پیامک وجود دارد. با ارسال فاکتور به مشتری، لینکی برای او پیامک و ایمیل می‌شود. مشتری با کلیک بر روی این لینک، به صفحه فاکتور هدایت می‌شود و پس از مشاهده اطلاعات فاکتور، از طریق لینک پرداخت موجود در آن می‌تواند اقدام به پرداخت کند. کسب‌وکار استفاده‌کننده از خدمات نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کند.

.

سیستم یکپارچه مدیریت مشتریان

مدیریت و پشتیبانی با کیفیت از مشتریان بهترین تبلیغ برای یک کسب‌وکار است. کاربر می‌تواند با استفاده از سیستم یکپارچه پی‌پینگ، در نرم‌افزار دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل، مشتریان جدید را تکی یا گروهی اضافه کند و اطلاعات مختلف آن‌ها مانند شماره تماس، ایمیل و … را وارد کند. در هنگام صدور فاکتور آنلاین، تنها کافی است از لیست مشتریان، مشتری مد نظر را انتخاب کند تا فاکتور برای او ارسال شود. همچنین، شرکت پی‌پینگ، امکانی فراهم آورده تا کسب‌وکارها حساب پی‌پینگ خود را به باشگاه مشتریان متصل کنند و به شکل کاملا حرفه‌ای، به بهترین روش ارتباط با مشتریان را حفظ کنند.

.

صدور کد تخفیف برای مشتریان

استفاده از کد تخفیف می‌تواند برای مشتریان بسیار جذاب باشد. با استفاده از سیستم تخفیف فاکتور آنلاین پی‌پینگ، امکان اعمال تخفیف بر روی هر آیتم به صورت جداگانه یا بر روی کل فاکتور وجود دارد. این تخفیف می‌تواند به صورت درصدی یا مبلغ ثابت باشد.

.

محاسبه مالیات بر ارزش ‌افزوده در فاکتور

اعمال مالیات در فاکتورهای مالی معمولا با دشواری‌های زیادی همراه است. اشتباه در محاسبه و فراموشی اعمال مالیات بر ارزش افزوده، حساب‌های مالی را به کلی به هم می‌ریزد. با استفاده از راهکار پی‌پینگ، می‌توان برای هر آیتم، به دلخواه مالیات بر ارزش افزوده را اضافه کرد؛ با این کار، مالیات هر محصول به صورت خودکار در فاکتورها اعمال خواهد شد.

.

هزینه حمل‌ونقل در فاکتور

در وب‌سایت‌های فروشگاهی یا شبکه‌های اجتماعی فروشگاه‌ها، فروش کالا و خدمات به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. ارسال کالا برای مشتریان این فروشگاه‌ها، معمولا با هزینه حمل‌ونقل همراه است. فاکتور آنلاین پی‌پینگ، دست کسب‌وکارها را باز می‌گذارد تا در صورت نیاز، هزینه حمل‌ونقل را به مبلغ فاکتور اضافه کنند.

.

فاکتور مرجوعی

گاهی محصولی که از حساب انبار یک کسب‌وکار کسر و برای مشتری ارسال می‌شود، به دلایل مختلف مرجوع می‌شود. در چنین مواقعی، ممکن است صورت‌حساب‌های کسب‌وکار به کلی به هم بریزد. راه‌حل مدیریت چنین موضوعی، استفاده از فاکتور مرجوعی پی‌پینگ است. در واقع با صدور فاکتور مرجوعی و اضافه کردن مشتری، کالا یا کالاهای مدنظر به موجودی انبار کسب‌وکار اضافه می‌شود.

.

فاکتور اصلاحی

برخی اوقات پیش می‌آید که فاکتوری برای مشتری ارسال می‌شود، اما نیاز است تغییراتی در آن ایجاد شود؛ برای مثال یک یا چند آیتم به آن اضافه یا از آن کم شود. در این مواقع امکان استفاده از فاکتور اصلاحی پی‌پینگ وجود دارد.

.

گزارش‌گیری حرفه‌ای

از اصول اولیه همه کسب‌وکارها، محاسبه میزان رشد و گزارش‌گیری مستمر از وضعیت کسب‌وکار است. اگر فاکتورهای مالی یک کسب‌وکار به روش‌های سنتی صادر شده باشند، در هنگام گزارش‌گیری با دفترها و دسته‌های کاغذ به‌هم‌ریخته و گیج‌کننده روبرو می‌شود و راه به جایی نخواهد برد! پی‌پینگ برای حل این مشکل راهکار جامعی ارائه کرده است. با استفاده از سیستم گزارش‌گیری پی‌پینگ، تنها کافی است کاربر بازه زمانی دلخواه را مشخص کند و گزارش‌های مدنظر را دریافت کند. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین کاربران قادر خواهند بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنند.

.

فاکتور زمان‌بندی‌شده پی‌پینگ

گاهی لازم است یک کسب‌وکار در بازه‌های زمانی مشخص، مبلغ ثابتی را از مشتریان خود دریافت کند. برای مثال، خیریه‌ها در بازه‌های یک ماهه مبالغ ثابتی را از خیرین دریافت می‌کنند. یا احتمالا یک کسب‌وکار نیاز دارد هر ماه مبلغ مشخصی را به عنوان حق اشتراک از کاربران سایت خود دریافت کند. مدیریت و یادآوری چنین پرداخت‌هایی، مخصوصا اگر تعدادشان زیاد باشد، وقت‌گیر است. با استفاده از فاکتور زمان‌بندی‌شده پی‌پینگ، کافی است مبلغ و بازه زمانی تعیین شود تا در موعد تاریخ، ایمیل و پیامک به صورت کاملا خودکار برای مشتریان ارسال شود.

.

صدور فاکتور آنلاین با اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار دسکتاپ

با استفاده از پلتفرم یکپارچه پی‌پینگ، امکان صدور فاکتور آنلاین از راه‌های مختلفی وجود دارد. در صورتی که یک کسب‌وکار فروشگاه فیزیکی دارد و از دستگاه‌های جانبی مانند کارت‌خوان، بارکد خوان، پرینتر و … استفاده می‌کند، نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ بهترین راه برای مدیریت یکپارچه دستگاه‌های این کسب‌وکار است. همچنین صاحبان کسب‌وکارها با استفاده از اپلیکیشن پی‌پینگ، در تلفن همراه خود و در کم‌ترین زمان، به سرویس‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. قابلیت‌هایی مانند ساخت آیتم مالی، صدور فاکتور آنلاین، تعریف مشتری، گزارش‌گیری و …، از طریق اپلیکیشن پی‌پینگ در دسترس هستند.

.

PWA پی‌پینگ، بدون نصب، از اپلیکیشن پی‌پینگ استفاده کنید!

اگر می‌خواهید بدون نصب اپلیکیشن پی‌پینگ، از تمام امکانات آن بر روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی بهره‌مند شوید، کافی است به صفحه وب‌اپلیکیشن پی‌پینگ مراجعه کنید. پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجادشده در صفحه Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌پینگ در سیستم‌عامل‌های مختلف به خصوص iOS است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.