راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه هوشمند مدیریت شعب بانک ملی ایران با هدف کاهش هزینه‌های شعب رونمایی شد

روز یک‌شنبه ششم بهمن ماه، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره بانک ملی ایران به اتفاق مسعود خاتونی، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، عباس شفیعی، معاون پشتیبانی و عضو هیات مدیره بانک ملی، مدیران و روسای ادارات مرکزی بانک ملی ایران، روسای ادارات امور شعب استان تهران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد و هیات همراه از شرکت پارس تکنولوژی سداد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس تکنولوژی سداد، این بازدید به منظور برگزاری آیین رونمایی از «سامانه هوشمند مدیریت شعب بانک ملی ایران» به عمل آمد. این سامانه که آخرین محصول تولیدی توسط متخصصان جوان شرکت پارس تکنولوژی سداد است، با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری ‌از انرژی‌های مورد استفاده شعب و هوشمندسازی آن، طراحی و در پنج شعبه نمونه به صورت کامل اجرایی شد.

در این رویداد، ابتدا مهدی تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس، به معرفی این سامانه و کارایی آن در دنیای امروز تکنولوژی پرداخت و با معرفی امکانات آن ارتباط‌گیری با شعب نمونه اجرایی شده را به نمایش گذاشت.

همچنین حسین زاده، این اقدام شرکت پارس را قابل تقدیر دانست و بیان کرد که متخصصان جوان این شرکت با اتکا به علم و دانش روز دنیا توانسته‌اند نیازهای حوزه بانکداری در زمینه خدمات و محصولات را بومی‌سازی کنند که این اقدامات نوآورانه، خودکفایی در تولید محصولات همچون سامانه نوبت‌دهی، سامانه SBU، فایروال پارس گارد و دیگر محصولات تولیدی این شرکت و عدم وابستگی به واردات را منجر شده است.

در حاشیه این دیدار، حسین زاده از واحدهای تحقیق و توسعه، Call Center، واحد شبکه و امنیت و سایر قسمت‌های فعال در شرکت پارس، بازدید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.