راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن موبایلی پی‌پینگ، صدور فاکتور آنلاین و مدیریت پرداخت‌ها

در سال‌های اخیر، ضریب نفوذ اینترنت همراه در کشور ما بسیار زیاد شده است؛ در این شرایط، شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت و مدیریت مالی، مانند سایر شرکت‌ها، خدمات خود را در بستر اپلیکیشن‌های موبایلی ارائه کرده‌اند. پرداخت‌یار پی‌پینگ، با بررسی دقیق نیاز کسب‌وکارها، محصول جدیدی بر بستر تلفن همراه معرفی کرده است.

صاحبان کسب‌وکار با استفاده از این سرویس قادر خواهند بود، امور پرداختی خود را به راحتی مدیریت کنند؛ برای مثال، آیتم مالی بسازند، فاکتور آنلاین صادر کنند یا به صورت حرفه‌ای، از تراکنش‌های انجام‌شده، گزارش بگیرند.


ساخت آیتم مالی با اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ


هر آیتم مالی در واقع نشان‌دهنده یک محصول در فروشگاه شماست. آیتم مالی، حاوی اطلاعات مهم آن محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و … است.

با استفاده از اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ، به راحتی می‌توانید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای هر یک از محصولات موجود در فروشگاهتان یک آیتم مالی بسازید و اطلاعات آن را وارد کنید. فرض کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین کتاب هستید. برای کتاب‌های موجود در فروشگاهتان آیتم مالی بسازید؛ برای هر یک از این آیتم‌ها یک لینک پرداخت و یک QR Code ساخته می‌شود.

مشتریان با کلیک بر روی این لینک یا با اسکن کیو آر کد به صفحه پرداخت منتقل می‌شوند؛ با پایان یافتن موفق عملیات پرداخت، ایمیل و پیامکی مبتنی بر موفقیت‌آمیز بودن پرداخت برای مشتری ارسال می‌شود.


ببینید: آیتم مالی پی‌پینگ؛ امکان انتقال پرسرعت پول را برای کسب‌وکار فراهم کرده است



صدور آنی فاکتور آنلاین در اپلیکیشن پرداخت موبایلی


از طریق اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ و از قسمت صدور فاکتور آنلاین، به ساده‌ترین روش ممکن می‌توانید آیتم‌های مد نظر مشتری را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان، فاکتور آنلاین صادر کنید. مشتریان به روش‌های مختلفی مانند اسکن QR Code، پرداخت با دستگاه کارت‌خوان در محل یا پرداخت نقدی می‌توانند تسویه‌حساب کنند.

علاوه بر امکانات ذکرشده، در اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ، برای فاکتورهای آنلاین می‌توان به صورت درصدی یا مبلغ ثابت، کد تخفیف اعمال کرد.


ساخت لیست مشتریان


در اپلیکیشن پی‌پینگ می‌توانید مشتریان خود را تعریف کنید و برای هر مشتری، نام، آدرس، شماره تماس و مشخصات کامل او را وارد کنید. همچنین می‌توانید از طریق لیست مخاطبان موبایل خود، مشتریانی جدیدی به لیست مشتریان خود اضافه کنید. در هنگام صدور آنی فاکتور آنلاین، تنها کافی است از میان مشتریان موجود و ثبت شده، مشتری خود را انتخاب کنید.


اتصال اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ به دستگاه کارت‌خوان


با افزایش ضریب نفوذ کارت‌های بانکی و انجام اکثر تراکنش‌ها از طریق کارت، استفاده از دستگاه کارت‌خوان و اتصال آن به موبایل برای ارائه‌دهندگان خدمات و کالا در محل، ضروری شده است. در اپلیکیشن مدیریت پرداخت پی‌پینگ، امکان پرداخت به صورت نقدی، آنلاین و یا از طریق کارت‌خوان فراهم شده است.

با انتخاب روش پرداخت با کارت‌خوان، مبلغ پرداختی به صورت خودکار روی دستگاه کارت‌خوان قرار داده می‌شود و پرداخت‌کننده می‌تواند از طریق کارت بانکی، پرداخت را انجام دهد و در صورتی که تمایل داشته باشد، شماره موبایل خود را جهت ثبت در گزارشات وارد می‌کند.


ببینید: ارائه راهکار جامع مدیریت پرداخت پی‌پینگ برای امور مالی پلتفرم‌ها



نسخه PWA اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ


PWA یا وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده (Progressive Web Application)، نوعی فناوری تعاملی است که امکاناتی بی‌نظیر برای شما فراهم می‌آورد. با استفاده از فناوری PWA، بدون نصب یک اپلیکیشن می‌توانید از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید. PWA به خصوص برای کاربران آیفون بسیار کاربردی است.

اگر می‌خواهید بدون نصب اپلیکیشن پی‌پینگ، از تمام امکانات آن در گوشی‌های آیفون و تبلت‌های فروشگاهی (یا هر دستگاه دیگر) استفاده کنید، به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید. پس از آن از طریق منوی مرورگر، گزینه Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجادشده در صفحه Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید.


گزارش‌گیری حرفه‌ای


رهگیری فاکتورهای فروش کسب‌وکار از طریق یک دسته فاکتور کاغذی کاری بسیار طاقت‌فرساست. حتی اگر طبق شیوه‌های مرسوم و قدیمی، از اکسل برای مدیریت مالی استفاده می‌کنید، باید بدانید عدم ثبت یک رکورد پرداخت در فایل اکسل، مشکلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

از طریق اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ، می‌توان با مشخص کردن بازه زمانی دلخواه، انواع صورت وضعیت پرداخت را بررسی کنید و در چند ثانیه از وضعیت فاکتورها مطلع شوید. در اپلیکیشن پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است.

برای استفاده از امکانات متعدد پرداخت‌یار پی‌پینگ، می‌توانید به صورت مستقیم، از طریق کافه بازار، مایکت یا چارخونه، اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.