راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سامان از طریق پیامک

طبق اطلاعیه بانک مرکزی بانک‌ها باید رمز دوم پویای کارت‌های خود را فعال کنند و به‌تدریج رمز دوم ایستای بانک‌ها حذف خواهد شد. پیش از این درباره چگونگی دریافت و فعال‌سازی رمز دوم پویای تمامی بانک‌ها مطالب مفصلی را منتشر کرده‌ایم. در این مطلب به‌طور خاص درباره چگونگی دریافت رمز پویای کارت‌های بانک سامان از طریق پیامک توضیح داده‌ایم.

بانک مرکزی طبق دستورالعمل خود برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند یا تمایلی به دریافت رمز دوم پویا از طریق اپلیکیشن را ندارند، سامانه پیامکی هریم را راه‌اندازی کرده است. بانک سامان با اتصال سیستم‌های بانکی خود به سامانه هریم، ارسال رمز دوم پویا را از طریق پیامک نیز فراهم کرده است.

مشتریان برای دریافت رمز پویا از طریق پیام‌کوتاه لازم است در هنگام انجام عملیات بانکی و در صفحه‌ پرداختی که اطلاعات حساب‌ را در آن وارد می‌کنند، گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب تا این رمز به صورت پیامک برای آنها ارسال شود.


نحوه فعال‌سازی


1- برای فعال‌سازی رمز دوم پویای کارت‌های بانک سامان به یکی از خودپردازهای این بانک مراجعه و پس از وارد کردن کارت خود گزینه «صدور و تغییر رمز» را انتخاب می‌کنید.


2- پس از آن گزینه «فعال‌سازی ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک» را انتخاب می‌کنید.


3- در این قسمت اگر شماره تلفن همراه شما همان شماره ثبت شده در بانک باشد، به شما نشان داده می‌شود و اگر مورد تایید بود گزینه «ادامه» را انتخاب می‌کنید.


4- در ادامه کدی برای شما پیامک می‌شود که آن را در سیستم وارد می‌کنید.


5- پس از آن عملیات شما با موفقیت انجام شده و می‌توانید نسبت به دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک اقدام کنید.


نحوه دریافت


1- در صورت خرید اینترنتی، اگر قصد دارید رمز پویا را از طریق پیامک دریافت کنید، پس از وارد کردن اطلاعات خود بر روی گرینه دریافت رمز پویا کلیک کنید.

2- پس از آن رمز پویا برای شما پیامک می‌شود.

راهنمای کامل دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانک سامان

برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی این بانک تماس بگیرید: ۲۳۰۹۵۱۰۰-۰۲۱

2 دیدگاه
  1. محمد عرفانیان عظیم زاده خسروی می‌گوید

    با عرض سلام اینجانب محمد عرفانیان عظیم زاده خسروی یکی از مشتریان قدیمی وممتاز شما هستم
    متاسفانه بدون توجه به مشتریان خارج از کشور که کوشی ایران کار نمی کند (امریکا) رمز پویا دریافت نمی شود در نیچه امکان نقل وانتقال مقدور نیست لذا خواهشمندم دستور فرمایید اقدا م لازم جهت در یافت رمز از طریق ایمیل در یافت کرد سایر بانک ها از طریق ایمیل ارسال میکنند(بانک دی و بانک پارسیان ) فرمایند
    . با تشکر محمد عرفانیان خسروی

    1. Nnnn می‌گوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.