راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیتم مالی پی‌پینگ؛ امکان انتقال پرسرعت پول را برای کسب‌وکار فراهم کرده است

ملاک‌های متعددی مانند UI (رابط کاربری)، UX (تجربه کاربری)، سرعت، حس امنیت، اعتماد و …، در ایجاد یک تجربه پرداخت مطلوب برای مشتری تأثیرگذار هستند. مشتریان اگر در سایت شما تجربه خوبی داشته باشند، به احتمال زیاد به وب‌سایتتان بازمی‌گردند و آن را به دیگران نیز معرفی می‌کنند.

در خرید آنلاین مشتری دوست دارد در کم‌ترین زمان و با طی کم‌ترین مراحل، فرآیند خرید را خاتمه دهد؛ پرداخت‌ یار پی‌پینگ، با ارائه سرویس آیتم مالی، بستر مناسبی فراهم کرده تا عملیات پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. در ادامه به مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های سرویس آیتم مالی پی‌پینگ می‌پردازیم.


ساخت تعداد نامحدود آیتم مالی


آیتم مالی در حقیقت نشان‌گر یک کالا در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی شماست. این آیتم مالی حاوی اطلاعات مختلف یک محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و … است. صاحبان فروشگاه‌های آنلاین که در بستر وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند یا مغازه فیزیکی دارند می‌توانند به تعداد نامحدود و برای همه محصولات خود آیتم مالی بسازند.


ساخت لینک پرداخت برای هر آیتم مالی


اصلی‌ترین معضل فروشگاه‌های آنلاینی که در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، نبود بستری مناسب برای انجام تراکنش است؛ همین موضوع سبب شده تا خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی، تجربه خوبی برای کاربران رقم نزند.

با ارائه لینک پرداخت برای هر یک از آیتم‌های مالی فروشگاه شما، این مشکل را به کلی برطرف کرده است؛ کافی است لینک پرداخت مختص یک محصول را در شبکه اجتماعی مد نظر خود قرار دهید. کاربران با کلیک بر روی لینک مستقیماً به درگاه امن و مورد تأیید بانک مرکزی منتقل می‌شوند.


استفاده از QR Code در فرآیند خرید


یکی از راه‌های پرسرعت پرداختی رایج در سال‌های اخیر، استفاده از QR Code است. در پلتفرم پرداخت پی‌پینگ، به هر یک از آیتم‌ها، یک QR Code اختصاص می‌یابد. مشتریان تنها با اسکن این کد، به صفحه پرداخت منتقل می‌شوند. سرعت بینظیر این روش پرداختی، تجربه بسیار مطلوبی برای کاربران خلق می‌کند.


ایمیل و پیامک شخصی‌سازی‌شده


پس از آنکه مشتری از طریق لینک پرداخت یا QR Code اقدام به تسویه حساب کند، ایمیل و پیامکی دریافت می‌کند که موفقیت‌آمیز بودن تراکنش را به او نشان می‌دهد. ارسال پیامک از طریق سیستم کاوه‌نگار و ارسال ایمیل با استفاده از سیستم میلرلایت انجام می‌شود. کاوه‌نگار و میلرلایت کاملاً با پلتفرم یکپارچه پرداخت پی‌پینگ همگام‌سازی شده‌اند.


ایجاد کد تخفیف برای آیتم مالی


ارائه کد تخفیف به مشتریان از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی است. شرکت پی‌پینگ برای مدیریت هر چه بهتر و بهینه‌تر کدهای تخفیف فروشگاه شما، امکان تعریف کد تخفیف برای هر آیتم مالی (هر محصول) را فراهم کرده است. این تخفیف به صورت درصدی یا به صورت مبلغ ثابت اعمال می‌شود.


گروه‌بندی آیتم‌های مالی


فرض کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین لباس هستید. در این فروشگاه اجناس بسیار زیادی وجود دارند که اگر درست گروه‌بندی نشده باشند، مشکلات متعددی را برای شما به وجود خواهند آورد. برای منظم کردن و سروسامان دادن به آیتم‌ها، می‌توانید با استفاده از تگ‌گذاری، آیتم‌ها را در گروه‌های مختلفی قرار دهید. به عنوان مثال، یکی از گروه‌ها می‌تواند لباس‌های بچگانه پسران باشد و گروهی دیگر لباس‌های بچگانه دختران؛ به عنوان روشی دیگر می‌توانید لباس‌ها را با استفاده از برندهای آنها تقسیم‌بندی کنید.


گزارش‌گیری از تراکنش‌ها


در سیستم حرفه‌ای گزارش‌گیری پی‌پینگ، کنترل همه چیز در دستان شماست. در این بخش امکان گزارش‌گیری از تمام تراکنش‌های شما و اعمال فیلترهای گوناگون برای دسته‌بندی راحت‌تر آنها وجود دارد. این فیلترها بر اساس تاریخ، نوع سرویس و نوع پرداخت قابل اعمال هستند. در سیستم گزارش‌گیری پی‌پینگ، امکان گزارش‌گیری و گرفتن خروجی PDF از پرداخت‌ها در بازه‌های زمانی دلخواه نیز وجود دارد.

برای استفاده از تمام امکانات سرویس آیتم مالی پی‌پینگ، پس از ثبت‌نام، وارد داشبورد خود شوید و با مراجعه به بخش آیتم مالی، آیتم‌های مد نظر خود را بسازید. از این طریق می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن، یک فروشگاه اینترنتی بسازید و با استفاده از راهکار پرداخت امن و پرسرعت پی‌پینگ، فرآیند فروش محصولات را با موفقیت به نقطه پایانی برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.