راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید همراه کارت با اضافه شدن خدمات خودرو منتشر شد

نسخه 4.6 همراه کارت با اضافه شدن بخش «خدمات خودرو» منتشر شد. این نسخه هم‌اکنون از طریق سایت همراه کارت برای گوشی‌های آیفون و از طریق گوگل‌پلی و کافه بازار برای گوشی‌های اندرویدی قابل دریافت است.

قابلیت‌های جدید همراه کارت در این نسخه عبارت‌اند از:

  • پرداخت عوارض آزادراهی
  • پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران
  • پرداخت قبض جریمه
  • تجمیع بخش استعلام و پرداخت قبوض
  • گزینه درخواست دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک

مهم‌ترین تغییر این نسخه اضافه شدن «خدمات خودرو» است. در این بخش کاربران می‌توانند با اضافه کردن پلاک خودروهایشان از امکاناتی همچون پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت طرح ترافیک تهران و همچنین پرداخت قبوض جریمه استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید همراه کارت می‌توان به بخش «استعلام و پرداخت قبض» اشاره کرد. منوی جدیدی که حالا کلیه گزینه‌های مربوط به استعلام و پرداخت قبوض خدماتی و موبایل را به صورت یک‌جا در برگرفته است. لازم به ذکر است کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند چندین قبض را استعلام و به لیست خود اضافه کنند تا به صورت یک‌جا آنها را پرداخت کنند.


امکان دریافت رمز پویا از طریق پیامک


با توجه به اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا به منظور افزایش امنیت در تراکنش‌های اینترنتی، در نسخه جدید همراه کارت گزینه‌ای تعبیه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند درخواست خود را برای دریافت رمز پویا از طریق پیامک ثبت کنند، سپس از آن برای انجام تراکنش استفاده کنند. (این گزینه به محض اجرای طرح رمز دوم پویا در داخل اپلیکیشن فعال خواهد شد.)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.