راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی بی‌رسید، جدیدترین محصول ایران ارقام در انجمن صنعت خودپرداز ATMIA

انجمن صنعت خودپرداز (ATMIA)، انجمن صاحبان ATM است که در سال 1997 در ایالات متحده به عنوان یک انجمن جهانی تجارت غیرانتفاعی تأسیس شد. هدف این انجمن خدمت به رشد جهانی صنعت خودپرداز است. پایگاه خبری ATMIA در گزارشی جدیدترین محصول ایران ارقام با نام بی‌رسید را معرفی کرده است. اما بی‌رسید چیست و با چه هدفی راه‌اندازی شده است؟

به گزارش روابط عمومی ایران ارقام، حذف رسیدهای کاغذی ترمینال‌های بانکی و هزینه‌های تهیه آن، کمک به حفظ محیط‌زیست، ایجاد حسابداری شخصی (PFM) و نیز تجربه کاربری بهتر سرویس‌های بانکی مشتریان از مزایای تولید محصول رسید دیجیتال شرکت ایران ارقام (بی‌رسید) است.

امکان ارائه رسید دیجیتال در نرم‌افزارهای پرداختی موجود وجود دارد ولی مزیتی که «بی رسید» نسبت به سایر این نرم‌افزارها دارد، تکنولوژی ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات آن است.

همچنین یکی از مزیت‌های این پروژه این است که قابلیت ذخیره اطلاعات تراکنش بانک‌های طرف قرارداد را در فضای مشترک و امن به صورت کاملاً ایزوله دارد و مشتری می‌تواند رسید تراکنش‌های کارت قابل پشتیبانی این سرویس را دریافت کند.

از سویی دیگر اطلاعات با ارزشی مانند آدرس ترمینال، صنف پذیرنده و سایر اطلاعاتی که بتوان از شبکه استخراج کرد به رسید اضافه می‌شود و با استفاده از این اطلاعات می‌توان خدمات حسابداری شخصی PFM نیز به مشتری ارائه داد. از آنجا که رسیدهای مورد بحث اینترنتی و برخط هستند، مشتریان با استفاده از این سرویس نیازی به دریافت پیامک تراکنش نداشته و می‌توانند این سرویس را غیرفعال کند.

جهت مشاهده خبر مذکور در سایت ATMIA لطفاً وارد این لینک شوید.

1 دیدگاه
  1. علی اوسط ترابی می‌گوید

    ریز مکالمات تلفنذثابت همدان از طریق سایت مخابرات من

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.