راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه وب اپلیکیشن کیف پول همراستا راه‌اندازی شد / یک کیف‌ پول‌ ایرانی برای ذخیره ارز رمزنگاری‌شده

تیم توسعه همراستا با هدف بهبود خدمات‌رسانی به کاربران، نسخه تحت وب کیف پول بیت‌کوین همراستا را طراحی و در اختیار کاربران قرار داد.

غیرفعال شدن گاه‌به‌گاه اپلیکیشن‌های ایرانی در مارکت‌های خارجی، مشکلات متعددی برای کاربران تلفن همراه به خصوص کاربران آیفون به همراه دارد. همچنین ارائه نسخه جدید از سوی سرویس‌دهنده و نصب مجدد آن، سبب تجربه آزاردهنده‌ای برای مشتریان است.

کیف پول رمزارزی همراستا یکی از کیف‌پول‌های ایرانی برای ذخیره ارز رمزنگاری‌شده است که امکان خریدوفروش مستقیم بیت‌کوین با کارت‌های بانکی عضو شتاب را فراهم می‌کند. مدتی پیش نسخه اندرویدی کیف پول بیت‌کوین همراستا در دسترس کاربران قرار گرفت و اکنون نسخه وب اپلیکیشن پیشرونده (PWA) این محصول رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی همراستا، توسعه نسخه iOS محصول برای کاربران گوشی‌های تلفن آیفون از همان ابتدا در دستور کار تیم توسعه همراستا قرار داشت اما به علت محدودیت‌های انتشار محصولات ایرانی در اپ‌استور در نهایت مقرر شد با ساخت یک وب اپلیکیشن امکان استفاده ساده‌تر از این سرویس برای تمامی کاربران فراهم شود.

همراستا باهدف ارائه سرویس‌های امن و راهکارهای هوشمند تبادل رمزارز، نسخه وب اپلیکیشن خود را توسعه داده و اکنون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این کیف پول رمزارزی ایرانی هم‌اکنون می‌توانند علاوه بر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن، از نسخه وب اپلیکیشن همراستا به آدرس wallet.hamrasta.com/pwa استفاده کنند.

وب اپلیکیشن یک آدرس اینترنتی است که از طریق آن می‌توان از تمامی قابلیت‌های یک اپلیکیشن در بستر وب استفاده کرد. لازم به ذکر است کاربرانی که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند، با این نسخه جدید، خدمات پایدارتری را دریافت خواهند کرد. در نسخه وب اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران تنها با ساخت یک میانبر (shortcut) روی صفحه موبایل خود می‌توانند مانند یک اپلیکیشن از آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.