راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک حکمت ایرانیان رمز دوم پویا را از طریق اپلیکیشن ارس ارائه می‌دهد

استفاده از رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بدون حضور کارت، از دی‌ماه امسال اجباری می‌شود و در این راستا، بانک حکمت ایرانیان «اپلیکیشن ارس» را برای دریافت رمز دوم ارائه می‌دهد.

برای فعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف کارت‌های بانک حکمت ایرانیان باید مراجعه حضوری به شعبه داشته باشید. پس از آن از طریق اپلیکیشن رمزساز ارس می‌توانید رمز یک‌بار مصرف کارت خود را دریافت کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در راستای ارتقای امنیت خدمات بانکی به مشتریان، بانک حکمت ایرانیان سرویس «رمز دوم یک‌بار مصرف (پویا)» را ارائه کرد. امکان فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف (پویا) برای انواع کارت‌های بانک حکمت ایرانیان میسر شده است. این رمزها فقط یک‌بار و برای 60  ثانیه اعتبار دارد، از این رو امنیت تراکنش‌های مشتریان را افزایش می‌دهد.

ببینید: استفاده از رمز دوم پویا از دی‌ماه اجباری می‌شود / راه‌اندازی سیستم متمرکز مبتنی بر پیامک از سوی بانک مرکزی

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رمز دوم یک‌بار مصرف در همه بانک‌ها از یک دی‌ماه سال‌جاری برای تمامی تراکنش‌های بدون حضور کارت به صورت اجباری، عملیاتی خواهد شد. ویژگی‌های استفاده از رمز پویا، کاهش مخاطرات امنیتی در هنگام انجام تراکنش‌های مالی بدون حضور مشتریان، افزایش ضریب امنیت دارندگان کارت‌ها، ارتقای امنیت پرداخت و کاهش احتمال سوءاستفاده سودجویان از مزایای این طرح است.

گفتنی است، ابزار تولید رمز دوم پویا در بانک حکمت ایرانیان اپلیکیشن ارس است که از طریق وب‌سایت بانک حکمت ایرانیان و اپلیکیشن های کافه بازار، سیبچه، مایکت و پلی‌استور می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.



برای دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف (پویا) لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و  cvv2 را در هیچ سایت اینترنتی یا درگاه بانکی وارد کنید. اکنون می‌توان با اطمینان گفت که همه مشتریان بانک حکمت ایرانیان قادر هستند با تلفن همراه هوشمند، بدون نگرانی از سرقت اطلاعات کارت بانکی خود تراکنش‌های بانکی انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی بانک حکمت ایرانیان تماس بگیرید: 89577-021

4 دیدگاه
  1. Bj1265 می‌گوید

    مگه بانک حکمت قرار نبود ادغام بشه تو سپه؟ پس چرا اپ جدید میدن؟

  2. مطلع می‌گوید

    روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد درگاه ramzepooya.com جعلی است. به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در پی اقدام مشتریان بانکی برای اخذ رمز پویا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می‌رساند هموطنان عزیز نسبت به دریافت پیامک‌های جعلی مراقب باشند. در همین زمینه به آگاهی می‌رساند درگاه ramzepooya.com جعلی است و لازم است مردم به پیامک‌ها و لینک مندرج در آنها توجه کنند. آدرس سایت بانک مرکزی cbi.ir است و هرگونه لینک در پیامک‌ها که مشتری را به صفحات ساختگی بانک مرکزی و سایر بانک‌ها هدایت کند، فیشینگ به‌همراه دارد. لذا توجه به نشانی سایت هر بانک و مراجعه مستقیم به آن ضروری است.

  3. ناشناس می‌گوید

    این چ مسخره بازی شده رمز پویا

  4. Hamid می‌گوید

    من برنامه ارس رو نصب کردم اما همکاران شما در بنک هم نتونستن برنامه رو برام فعال کنن فقط میگه خطا در سرور
    نمیدونم چکار کنم کمکم کنید لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.