راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین قصد دارد کسب‌وکارها را با تازه‌ترین روندهای فناوری در دنیا آشنا کند

شرکت داتین با تمرکز بر سه حوزه امنیت، تحول دیجیتال و راهکار جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) جدیدترین محصولات خود را ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی داتین، داتین یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکداری الکترونیکی و پرداخت است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملاً بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش‌آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

داتین قرار است طیف وسیعی از محصولات و خدمات جدید خود را معرفی و شرکت‌ها و کسب‌وکارها را با تازه‌ترین روندهای فناوری در دنیا آشنا کند. امنیت، تحول دیجیتال و راهکار جامع برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) سه حوزه‌ای است که داتین قصد دارد با تاکید بر آن‌ها، محصولات و راهکارهای خود را معرفی کند.

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ و عضو هیئت‌مدیره داتین، به‌عنوان یکی از اعضا در نشست تخصصی سمینار نقشه راه بانکداری دیجیتال حضور دارد.

شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی سمینار دیگری است که محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین به بررسی نقاط اشتراک شهرداری‌ها و فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و راهکارهای نزدیک‌تر کردن آنها خواهد پرداخت.

در سمینار بیمه‌ها و فین‌تک‌ها، حمیدرضا اکبری معاون راهکارهای بیمه‌گری داتین به همراه جمعی از صاحب‌نظران این حوزه، به بررسی جایگاه فناوری‌های مالی در صنعت بیمه می‌پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.