راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد با هدف کارکرد بلاکچین در اقتصاد برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد توسط انجمن علمی مدیریت دانش ایران و با همکاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فردا 22 آبان‌ماه در سالن شهید قندی جنب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

پیمان اخوان، رئیس انجمن علمی مدیریت دانش ایران با اعلام این خبر گفت: «این کنفرانس به‌دنبال ایجاد زمینه مناسب برای همکاری، تبادل نظر و انتقال تجربیات و دستاوردهای علمی و عملی اساتید و پژوهشگران حوزه‌های مدیریت دانش محور، فناوری بلاکچین و اقتصاد است.

او ارائه راهکارهای نوین برای پیشبرد صنعت کشور با استفاده از فناوری‌های جدید و به‌خصوص فناوری بلاکچین، و معرفی مدیریت دانش‌محور برای اداره هر چه بهتر سازمان‌ها و همچنین تبادل نظر درخصوص فرصت‌های اقتصادی پیش‌رو با استفاده از فناوری زنجیره‌بلوک را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

اخوان تصریح کرد: «معماری مدیریت دانش در سطح ملی و سازمانی، کارکرد بلاکچین در صنعت، اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری بلاکچین، و رمزارزها و تأثیر آنها در ابعاد مختلف اقتصاد از محورهای اصلی این همایش است که به‌خصوص در پنل‌های تخصصی کنفرانس به آنها پرداخته خواهد شد.

او تاکید کرد: «با توجه به مجوزهای اخذ شده از وزارت علوم و پایگاه استنادی جهان اسلام (آی‌اس‌سی) تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس دارای امتیاز علمی بوده و مقالات منتخب، در ویژه‌نامه یکی از مجلات معتبر کشور به چاپ خواهند رسید. همچنین تیم فنی کنفرانس در تلاش است تا گواهی‌های کنفرانس را بر روی بلاکچین اتریوم ارائه کند که در نوع خود نوآوری جذابی برای فعالان این عرصه خواهد بود.

پنل‌های «مالکیت معنوی و مدیریت دانش» به مدیریت سهیل پایدارفرد، مدیر مرکز نوآوری بلاکچین ایران، «اکسچنج و کریپتوکارنسی و فینتک» به مدیریت رضا قربانی، رئیس هیات‌مدیره موسسه تراکنش، «فین‌تک» به مدیریت رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت، «ماینینگ» به مدیریت امید علوی، عضو هیات‌رئیسه کارگروه ماینینگ انجمن بلاکچین، «بلاکچین در مدیریت شهری» به مدیریت جلال‌‎الدین صدری، معاون مالی و اداری شرکت پیام‌رسای شهرداری تهران، «بلاکچین در زنجیره تأمین» به مدیریت حجت عباسی، مدیر تحقیق و توسعه مجموعه اینتلاویژن، «بلاکچین در صنعت بانکداری» به مدیریت سعید خوشبخت، مدیرعامل شرکت آریاهمراه و «بلاکچین در صنعت نفت» به مدیریت احمدرضا سازگارنژاد، مدیرعامل شرکت راهکارهای زنجیره‌بلوکی کارن، از پنل‌های تخصصی این کنفرانس هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برنامه زمان‌بندی کنفرانس به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.