راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب اقتصاد کریپتو با حمایت بنیاد ققنوس و توسط راه پرداخت منتشر شد

انتشارات راه پرداخت در ادامه روند تولید کتاب‌هایش در حوزه بلاکچین و رمزارز کتاب «اقتصاد کریپتو: بلاکچین، رمزارز و اقتصاد توکن چگونه دنیای مالی را دگرگون می‌کنند» را با حمایت بنیاد ققنوس منتشر کرد.

کتاب اقتصاد کریپتو نوشته آریس وان‌ لین وانگ است و علیرضا نواب پور و محمدرضا قدوسی ترجمه آن را بر عهده داشته‌اند. این کتاب که محصول سال 2018 از انتشارات آمریکایی Skyhorse است در 120 صفحه به فارسی منتشر شده است.

کتاب اقتصاد کریپتو با این جمله طلایی ویکتور هوگو آغاز شده است: «هیچ چیز قدرتمندتر از ایده‌ای نیست که زمان آن فرا رسیده باشد». از منظر نویسنده این کتاب فناوری‌های بلاکچین، رمزارز، قراردادهای هوشمند و به طور کلی پلتفرم‌های توزیع‌شده از جمله ایده‌هایی هستند که در حال حاضر مصداق بارز این جمله ویکتور هوگو هستند.»

در مقدمه این کتاب آمده است: «ما در نقطه تحول تراکنش‌های مالی در سراسر جهان هستیم. چه کسی تغییر را در آغوش می‌گیرد و چه کسی نه؟ تمرکززدایی، اعتماد، حریم شخصی و دموکراتیزه‌کردن معاملات مالی همه ایده‌هایی هستند که زمان تحقق‌شان فرا رسیده است. فناوری بلاکچین قطعاً این ایده‌ها را طی چند سال آینده هدایت خواهد کرد. سؤال این است: این اتفاق کجا خواهد افتاد؟ برخی دولت‌ها فناوری آینده را در آغوش خواهند گرفت و سایرین در برابر وضع موجود مقاومت خواهند کرد. چه کسی برنده می‌شود و چه کسی می‌بازد؟ کتاب اقتصاد کریپتو سعی می‌کند در حد توان خود به این سؤالات پاسخ بگوید.

نویسنده کتاب که خود نیز از فعالان حوزه رمزارز به شمار می‌رود در کتاب خود تشریح کرده که چگونه اقتصاد کریپتو مانند انقلابی جدید عمل خواهد کرد و تصویر روشنی از آینده اقتصاد که تحت تأثیر فناوری‌های مرتبط با بلاکچین قرار گرفته است، نشان می‌دهد.

این کتاب در حال حاضر در فروشگاه راه پرداخت در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت آنلاین سفارش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.