راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه مشاهده ریزکارکرد و جزئیات قبوض تلفن ثابت

مشاهده جزئیات کارکرد قبوض برای مشتریان در وب‌سایت شرکت مخابرات و در بخش «مخابرات من» فراهم شده است. در این بخش می‌توان بدون نیاز به دریافت قبض کاغذی تلفن ثابت یا اینترنت، ریزکارکرد و جزئیات قبض را مشاهده کرد.

ببینید: چگونه می‌توان قبوض الکترونیکی برق را پرداخت کرد؟

به‌گفته سيد مجيد صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران این موضوع به‌خصوص بعد از حذف قبوض کاغذی جزو درخواست‌ها و نیاز به‌حق مشتریان بود که اکنون مشاهده و در صورت نیاز، چاپ ریزکارکرد قبوض میسر شد.

ببینید: چگونگی پرداخت قبض تلفن ثابت با شماره ۱۸۱۸

در ادامه به نحوه مشاهده ریزکارکرد و جزئیات قبوض تلفن ثابت از طریق «مخابرات من» اشاره شده است.

ببینید: نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق وب‌سایت مخابرات / آموزش گام‌به‌گام

برای مشاهده جزئیات کارکرد قبوض ابتدا به وب‌سایت شرکت مخابرات مراجعه و پس از آن بر روی گرینه «مخابرات من» کلیک می‌کنید.

برای ورود به این قسمت ابتدا باید ثبت‌نام کنید. با کلیک بر روی گزینه «ثبت‌نام» مشخصات خود را وارد می‌کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می‌شود. با وارد کردن آن کد به صفحه منو وارد می‌شوید.

در این قسمت با کلیک بر روی «تلفن» و قسمت «شماره تلفن‌های من» شماره تلفن مورد نظر را ثبت می‌کنید.

پس از آن کد فعال‌سازی با تماس به همان شماره وارد شده به شما اعلام می‌شود.

پس از ذخیره کردن شماره تلفن، در قسمت «مشاهده ریزهزینه‌های قبض» شماره تلفن، سال و دوره مورد نظر را وارد و پس از آن گزینه «مشاهده قبض» را انتخاب می‌کنید. پس از آن ریزجزئیات قبض مانند شرح هزینه دوره را می‌توانید مشاهده کنید.

برای پرداخت قبوض نیز می‌توانید از قسمت «پرداخت قبض»، پرداخت پایان دوره یا میان دوره را انجام می‌دهید.

93 دیدگاه
  1. غلامرضا گودرزیان می‌گوید

    ای کاش اول زیر ساخت هارا فراهم میکردیدبعد قبض ها اینترانتی مینمودید تا برای یک قبض گرفتن ساعتها وقتمان را هدر نمیدادیم الان دو ساعت هست که من نشستم و میخواهم یعنی ثبت نام کنم ولی کد فعال سازی بعداز ۵ دقیقه میاید لطفا سایت تان را درست کنید

    1. ناشناس می‌گوید

      درود از همان تلفنی که میخاهید قبضه را پرداخت کنید به شماره ۲۰۲۹ زنگ بزنید و از اپراتور کد فعالسازی را برایتان بخوانند

  2. ناشناس می‌گوید

    مخابرات نمی خواهد مشتریان دسترسی به ریز مکالمات و قبض را فراهم کند در مخابرات من ثبت نام کرده ام اما به انحا مختلف امکان دیدن قبض فراهم نمی شود به وزیر محترم مخابرات منتقل کنید.

    1. ناشناس می‌گوید

      دقیقا….

      1. جعفر می‌گوید

        اگر مشکلی در صورتحساب ندارید چرا به کاربرها اجازه تهیه آنرا نمیدهید؟

    2. ناشناس می‌گوید

      کاملا صحیح است

    3. ناشناس می‌گوید

      بیشرفای دزد از جیب مردم براحتی دزدی میکنن، ریز صورتحسابم ک یکاریش کردن نشون نده، هیچ مسئولیم پیگیری نمیکنه، بی همه چیزای عوضی

      1. محمودنقیلو می‌گوید

        درست گفتی ۲۰درصد حقوق منه اشغالواضافه کردی هزاردرصد خودتو

    4. ناشناس می‌گوید

      دقیقا

    5. ناشناس می‌گوید

      آخه یک وزیرمیتونه محترم باشه؟ کسانی که ساعتها وقت وهزینه مردم راپایمال میکنن فقط خائن وکثیفن ودقیقاوزیرن

    6. محمدپور می‌گوید

      هزینه سرویس اینترنت من قرار بود ۲تا ۳۰هزارتومن به قبضم اضافه بشه اما تا ۵دوره و۵تا ۳۰تومن همینطوری به قبضم اضافه میشد تا پیگیری کردم. واسه همین پولایی که میخورن صورت حساب نمیدن

    7. میری می‌گوید

      کاملا درسته من هم نتونستم به جزئیات قبض دسترسی پیدا کنم در حالی که حق من هست که بدونم.

    8. کامران می‌گوید

      دقیقا همینطوره

  3. مصطفی بخشی می‌گوید

    لطفا دراینترنت طوری باشد که صورت حساب وشناسه قبض وشناسه پرداخت تلفن ثابت را دسترسی. داشته باشیم تا با کارتمان ازطریق عابربانک پرداخت کنیم

  4. زمانی می‌گوید

    امکان دسترسی به صورتحساب وجود ندارد !!

  5. احمد می‌گوید

    هر کاری میکنم نمی تونم ریز مکالمات را بببنم

  6. ناشناس می‌گوید

    باسلام چندین بار به مخابرات مراجعه کردم قرار بود به جای قبض پیامک بیاد که خبری نشد سایت مخابرات هم که فقط مبلغ بدهی را خوب اعلام میکنه تورا خدا اینقدر مردم را اذیت نکنیدچند بار دیگه بیایم مخابرات .

    1. ال می‌گوید

      دقیقا همینطوره صد بار زدم نیومد

  7. سید می‌گوید

    برای انجام هرکاری لازم به اینترنت میباشد . زمانی که با وای فای موفق نشی وارد سایت خود مخابرات شد چگونه میتوان اقدام به پرداخت قبض الکترونیکی نمود .فقط پول میگیرن و خدماتی نمیدهند . همه کلاه بردار .

    1. ناشناس می‌گوید

      دوست عزیز منم امروز امتحان کردم، با وای فای جواب نداد اما بانت خود گوشی باز اوضاع بهتر بود

    2. علی می‌گوید

      کارت ملی و‌ شماره وارد میشه اما هیچ کدی ارسال نمیشه.

  8. حسین می‌گوید

    با سلام/متاسفانه وقت زیادی را صرف ثبت نام کردم و هر بار پیام می دهد شما قبلا ثبت نام کرده اید و وقتی نام کاربری را می زنم ارسال پیامک به تلفن همراه دیگه ای ارسال می شودکه مربوط به من نیست و با شکاره همراه من هم وارد نمی شود. لطفا اصلاح فرمایید.

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام با نام کاربری دیگه ای ثبت نام کنید زیرساختشون ضعیفه به جای اینکه بگه نام کاربری توی سامانه هست و تکراریه این مشکل پیش میاد

  9. الی می‌گوید

    با سلام
    بنده هم
    متاسفانه وقت زیادی را صرف ثبت نام کردم و هر بار پیام می دهد شما قبلا ثبت نام کرده اید و وقتی نام کاربری را می زنم ارسال پیامک به تلفن همراه دیگه ای ارسال می شودکه مربوط به من نیست و با شماره همراه من هم وارد نمی شود. لطفا اصلاح فرمایید.

  10. جلال می‌گوید

    متأسفم زیر ساخت ها در حد همون مسیر رود که شیراز رو آب برد

  11. سعیدی می‌گوید

    سلام. مگر قرار نبود صد گیگ اینترنت خانگی در روزهای کرونایی مجانی باشد؟ چه شد که دوبله حساب کردید؟ ثانیا چرا دسترسی به جزییات قبض برای مشترکین فراهم نیست؟؟؟

  12. ناشناس می‌گوید

    سلام درمنوی ثبت تلفن وقت شماره ی تلفن ثابت را می نویسم .کد چگونه برای تلفن ثابت موردنظر ارسال میشود ای کد را چطوری ببینیم

  13. ناشناس می‌گوید

    کد های ارسالی به موبایل به راحتی قابل رویت هست .کد ارسالی برای ثبت تلفن ثابت در منو شماره های من .را چگونه ببینیم ایا به همان شماره ثابت ارسال میشود ؟ حال چگونه این کد ارسالی قابل دسترسی ویا رویت هست .؟

  14. تلا می‌گوید

    به جای این همه مسخره بازی و خریدن فحش، کاری کنید که با وارد کردن یوزر و کلمه عبور بتوان به اطلاعات مورد نظر دست یافت مثل سایت های خارجی

  15. ناشناس می‌گوید

    با سلام چرا نمی شود به ریز مکالمات دست پیدا کرد.

  16. اشکان می‌گوید

    چرا رمز رو ب شماره موبایل نمیغرستین؟شاید تلفن یکی خراب یا قطع باشه

  17. سعید محبی می‌گوید

    سلام ما استعلام کردیم مبلغ902000ریال واسمون نمایش داده شد و پرداخت کردیم ولی ظاهرا مبلغ کمتره ، ما چجور بقیه مبلغ رو پس بگیریم

  18. مجید می‌گوید

    مخابرات از نشان دادن ریز قبوض به انحاء مختلف طفره میره و مردم را مسخره میکنه من که خیلی ناراضی ام

  19. عباس نظربیگی می‌گوید

    من فقط قبض کاغذی راحتم چون همه چیزام مشخص

  20. مهرى توكلى می‌گوید

    سلام چرا مخابرات مثل ادارت برق مبلغ قبض را اس ام اس نميكند تا به وقت بتوانيم پرداخت كنيم اينجورى ما از كجا بفهميم قبض دوره كى مياد اين چه وضعيه كه براى مردم درست كردين

  21. علی می‌گوید

    امکان مشاهده قبض وجود ندارد اگر مشکلی ندارید مثل قبض گاز یا برق دسترسی به جزئیات قبض را راحت کنید از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت

  22. ناشناس می‌گوید

    ناسلامتی قرار بود این امکانات به راحتی مشترکین و کارکنان مخابرات منجر بشه. خودتون بازخوردها رو ببینین، این وضعیتیه که درست کردن، نه به ریز صورتحساب دسترسی داریم نه به شناسه قبض و پرداخت!!! از طریق ۲۰۲۰هم برای تراکنش های بالای ۱۰۰تومن رمز پویا لازم داره بعد از پرداخت هم بازم میگه پرداخت ناموفق!!!تلفن هم یکطرفه میکنن تو این وضعیتی که قرار بود ملاحظاتی در مورد پرداخت ها صورت بگیره.آقای مهندس آقای دانا آقای همچی تموم یک فکری برای این مشکلات بکنید بی زحمت.

    1. فراهانی می‌گوید

      با درود و سپاس از اینهمه کوشش !
      اما ، فکر میکنم، سیستم مدیریت تشکیلات communication در ایران مشکل زیر ساخت دارد ، مخابرات میتواند مانند دیگر کشورها نسبت به استخدام کارشناسان با تجربه بین المللی ، مشکلات فنی _ تکنولوژیکی خود را بر طرف نماید ، در غیر اینصورت توقع رفع نقایص را به خودی خود نداشته باشید .

  23. زارع می‌گوید

    واقعا مردم رو مسخره کردن انگار که خودشون از جنس مردم نیستن …
    یک هفته هست اینترنت رو بدون اطلاع قطع کردن کسی هم جوابگو نیست نه سیستمی نه تلفنی

  24. ناشناس می‌گوید

    مخابرات واسه خودش درآمد زایی میکنه مثل اونیکی مجموعه ها
    والسلام،کلا افتضاح هست

  25. پیمان می‌گوید

    الان چند روزه میخوام تو سامانه مخابرات من ثبتنام کنم ولی کد فعالسازی ارسال نمیشه.
    ازطریق #2020* هم ثبتنام کردم ولی جوابش نیود! بعد گزینه پیگیری ثبتنام رو میزنم میگه این امکان بزودی اضافه خواهد شد!
    واقعاً داریم به کجا میریم…

  26. ناشناس می‌گوید

    ، اگه نمیخواهید ریز مکالمات بدید ،مستقیم بگید ،چرا با مردم بازی میکنید ؟ در شان این مقامات محترم نیست که اینطور با تنها سرمایه مردم (زمان) و وقت مردم بازی کنید ،چون این مردم بدبخت فقط همین براشون مونده ،با تشکر

  27. ناشناس می‌گوید

    ریز قبض نمی دید!!!! یعنی جز برنامه و ترفند تون هست!!!! چندین بار سعی کردم ولی موفق نشدم تا به این شکل راحت تر هر چی دلتون خواست ببرید… چرا وقت مردم برای شما ارزش نداره و چرا مردم نفهم فرض می کنید!!! من الان به قدری عصبانی هستم که قشنگ می تونم باعث و بانی این سرکار گذاشتن رو به حسابش برسم!!!!

  28. محمد می‌گوید

    سلام خواهشمندم یه فکری برای خطوط تلفن روستای برزنون بکنین. اکثر تلفنا قطعه و کسی هم نیست خدمات بده ممنون میشم رسیدگی کنین

  29. ناشناس می‌گوید

    خنده داره وقت برای ثبت کد فعال سازی 1 دقیقه است ولی کد بعد از مدت زمان طولانی به همراه ارسال می شود.

  30. محمد می‌گوید

    سلام من هرچقدر خواستم رمز ورودو امتحان کنم قبول نکرد هر کاریم که خواستو انجام ندادم رمزورود هنگام ثبت نام مشکلش چیه چرا نمیتونم یه رمز انتخاب کنم؟

  31. بدبخت ایرانی می‌گوید

    نه کد فعالسازی میاد نه هیچی! افتضااااااااااااااااااااح

  32. هامون می‌گوید

    با سلام، خواهشا، لطفا، التماس میکنم، کاری که نمیتوانید انجام دهید وارد نشوید و مردم را آزارندهید 3روز پیش تلفن من به خاطر بدهی قطع شد با 2000 پرداخت کردم مبلغ 180،000تومان و وصل شد جالب انکه بخاطر موضوعی که پیش امد در این سه روز منزل نبودم حالا که امدم دوباره قطع کردن و مبلغ بدهی 238000 تومان گفتن صمنا این خط تلفن برای اینترنت استفاده میکنم باز بوجه کم اوردن سیستم ها قاطی کرده همش هم مقصر تحریم هاست؟

  33. ملکی می‌گوید

    من قبض ماه قبل را از طریق آپ پرداخت کرده ام الان در قبض جدید به عنوان بدهی ثبت شده تلفن هم قطع شده آیا این درست است ؟

  34. کامبیز مخابراتی می‌گوید

    واقعا سیاست کثیف که مردم نتونن به راحتی ریز مکالمات رو ببینن
    فقط انتظار دریافت پول از مردم دارن

    احمقااااا کسی ریز مکالمات تلفن یکی دیگرو ببینه چه تاثیری داره

    چرا کار مردم رو سخت میکنید

    نهاد بازرسی مخابرات دروغ محضه

  35. متخصص!!! می‌گوید

    سلام
    بنده قبلاًدر مخابرات من ثبت نام كرده ام و تا تا چندي پيش هم قبوض تلفن هاي ثابت را از اين طريق دريافت و سپس پرينت مي گرفتم (بنده ذيحساب يه شركت هستم) و بعداز پرداخت وارائه سند واريزي (قبض مهمور شده به مهر بانك)وفرايند مراحل اداري خاص خودطي اين مدت مشكلي نداشتيم ولي دو ماهي هست كه ديگر نمي توانيم از طريق مخابرات من پرينت قبوض تلفن را دريافت كنيم لطفاً ما را راهنمايي كنيد./. (چون كه تا پرينت قبوض نباشند نمي توانيم انها را پرداخت كنيم)

  36. متخصص!!! می‌گوید

    دوستان(بنده ذيحساب يه سازمان دولتي هستم) ما تا مدتي پيش از طريق “مخابرات من” تمام قبوض سازمان را پرينت مي گرفتيم و بعد از پرداخت ، قبوض ماشين شده توسط بانك را بعنوان سند پرداخت به واحدهاي نظارتي ارسال مي كرديم ولي چند ماهي هست كه ديگه نمي شود از طريق مخابرات من از قبوض پرينت بگيريم و بالطبع نمي توانيم آنها را پرداخت كنيم ./. لطفا مرا راهنمايي كنيد ممنون

  37. ali می‌گوید

    با عرض سلام
    والا من هر کاری کردم نتونستم وارد سایت مخابرات من بشم. اول که ثبت نام نمی کرد حالا هر کاری میکنم میگه شما قبلا ثبت نام کردید، بعد از وارد کردن رمز اعلام میکنه رمز اشتباه است

  38. سینا می‌گوید

    وزیر جوان فاتحه اين مخابرات رو خوند از طلا بودن پشيمان گشته ایم مرحمت فرموده ما رو مس کنید

  39. ناشناس می‌گوید

    به هیچ عنوان رمز رو قبول نمیکنه و همش میزنه ثبت رمز اشتباه،جالبه که باید پولی رو پرداخت کنیم که نمیدونیم برای چی هست،ریز قبض رو نمیدن،واقعأ که مردم رو اون دوحرفی فرض کردن،خجالت بکشید که بعید میدونم

  40. ناشناس می‌گوید

    سلام در یک ماه چند بار تماس گرفته میشه،صورت حساب پرداخت کنید و گر نه تلفنتون قطع میشه.معلوم نیست چند وقت یکبار قبض رو بایستی پرداخت کنیم؟!

  41. مصطفی می‌گوید

    با سلام
    دوستان از این آدرس می تونید قبض هاتون مشاهده کنید:
    https://www.tci.ir/bill/21xxxxxx
    به جای x شماره مورد نظرتون وارد کنید
    همچنین برای شهرهای دیگه کافیه به جای کد تهران (21) کد شهر خودتون (دقت کنید بدون صفر) وارد کنید

    1. ناشناس می‌گوید

      اینم که نمیشه که

  42. عبداله می‌گوید

    واقعا شرم آوره که ساتهای مخابرات باید سریعترین ودقیقترین باشد اما دوروزه من میخواهم قبض تلفن را پرداخت کنم هیچ یک از سایتهای شرکت مخابرات کار نمیکنند. از بس فک وفامیل رئیس روسا که بی لیاقت ترین هستند را بکار گمارده اند بهتر از این نخواهد بود چون برای کار کردن نیامده اند آمده اند فقط جیبشان پر کنند

  43. ناشناس می‌گوید

    واقعا ‌متاسفم‌برای‌مخابرات‌که‌مردم‌وبیچاره‌میکنه‌اخرش‌هم‌نمیفهمی‌چی.شد

  44. ناشناس می‌گوید

    تف به این مدیریتتون. اگر زیرساخت نیست، خیلی بی خود می‌کنید قبض رو الکترونیکی می کنید. اس ام اس قبض نیومده و تلفن قطع شده. حالا نمیشه رو سایت لعنتی هم ثبت نام کرد، چون کد فعالسازی نمیاد. یا نفر آدم رندم از کوچه بازار بزارید به جای خودتون وضعیت خیلی بهتر میشه. حداقل از اونها قصه‌ها و خیال‌پردازی‌های شاخ‌انگیز نمیشنویم.

  45. علی احمدی می‌گوید

    لطفا در خصوص بهینه سازی سایت اقدام نمایید. بسیاری از کاربران رضایت ندارند. باتشکر

  46. ناشناس می‌گوید

    چرا سال ۱۴۰۱ نیست تو گزینه ها

  47. سیدداود می‌گوید

    سلام چجوری می‌توان ریز مکالمات تلفن ثابت بگیره داخل سایت مخابرات گزینش خاموش روشی هست برای گرفتن

  48. داود خراسانی می‌گوید

    چرا این ماه قبض تلفن ثابت ما تقریبا 9 برابر شده؟!!!!
    آخه مگه چنین چیزی امکان داره؟!!!
    چرا ریز مکالمات نمیاد تا بفهمیم چی شده؟
    مطمئا اشتباه شده چون ما با خارج از کشور که تماس نداشتیم و تماس ها همه داخلی بوده.
    اگه اشتباه شده، چرا باید اشتباهات فقط به نفع شما باشه؟ حتی یک دفعه به نفع مشتری نیست!

  49. فریال می‌گوید

    برای چی ۲۰ هزارتومان آبونمان اضافه کردین رو چه حسابی؟؟؟؟؟

  50. حمید می‌گوید

    خاک بر سرشون با آپ ساختنشون ، تو این آپ که اصلن گزینه ی تلفن نداره ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    به هیچ نحوی نمیشه شماره تلفن ثابت رو ثبت کرد ، چه برسه به ریز مکالمات
    فقط تا کد ملی میزنی اطلاعت فرد میاد ، همین کار رو انجام دادن والا بخدا خیلی نوبره

  51. ناشناس می‌گوید

    سال ۱۴۰۱ اصلا تو لیست گزینه ها نیست که بتونیم قبوض این سال رو ببینیم.چرا؟؟؟؟؟؟

  52. صدف می‌گوید

    اصلا ریز مکالمات نمیده که اخه.واقعا که تو روحتون

  53. حسین می‌گوید

    چطور میشه اصل قبض رو دید؟مبلغ قبض رو که با تماس تلفنی هم میشه فهمید.

  54. ناشناس می‌گوید

    چرا الکی مردم و سرکار میزارید من یک بار همینجوری از گوگل تونستم قبض تلفن و ببینم الان با اینکه مخابرات من و نصب کردم اصلا نه قبض و نشان میده نه ریز مکالمات چند روزه دارم هی میزنم ولی نمیاد تو مخابرات من انتظار مکالمه رو فعال کردم ولی فعال نمیشه ملت و سرکار گذاشتید

  55. هر کس می‌گوید

    سلام علیکم. دستگاهی که با شفافیت قبض کارکرد را ارائه نمیدهد چه مفهومی می تواند داشته باشد؟! چه مفهومی؟!!! آدمهای بیخودی

  56. یه مشترک که نمیتونه قبضش رو ببینه و هزینه اعلامیش انقدر نیست می‌گوید

    نشون ندادن قبض صورتحساب وقتی ارسال قبض را حذف کردین عین قر……ی است. دله دزدهای بی وجدان

  57. ملت می‌گوید

    20 هزار تومانن آبونمان برا چی اضافه کردین برای گسترش دزدی هاتون ،میگند برای نگهداری خطوط تو مجلس تصویب شده ،نگهداری کدوم خطوط خطوطی که زیر خاکه و چند دهس دست نخورده یهو هزینه دار شده و یا موارد دیگه چطور چند دهس هزینه نداشته یهو اضافه کردین و یا پشت این قضیه دست در جیب مردم کردن برای تامین ارگانهاتون مثل یگان ویژس حداقل با مردم روراست باشین

  58. ناشناس می‌گوید

    چرا سال ۱۴۰۱ نیست تو گزینه ها

  59. امیر می‌گوید

    واقعا زیر ساخت به شدت ضعیفه آخه این چه وضعشه!!!!!

  60. ناشناس می‌گوید

    چرا امکان دیدن جزییات صورتحساب نیست؟؟ چرا انقدر پنهانکاری می کنید؟؟،

  61. ناشناس می‌گوید

    اخیرا هزینه تلفن من بیشتر دورهای قبل شده نکنه دوبار افزایش قیمت داشتید من صورت حساب کتبی می خواهم باید بررسی کنم

  62. مرتضی ظریف می‌گوید

    اخیرا هزینه تلفن من بیشتر دورهای قبل شده نکنه دوبار افزایش قیمت داشتید من صورت حساب کتبی می خواهم باید بررسی کنم

  63. امیر می‌گوید

    چند بار برای دیدن قبض تلفنم وارد سایت ثبت شده در پیامک رفتم هر بار کد امنیتی را وارد کردم هر بار پیام رمز کپچا معتبر نیست روبرو شدم، لطف کنید همانطور که ما هزینه پرداخت میکنیم شما هم خدمات بدین شتر سواری دولا دولا نمیشه……..

  64. ناشناس می‌گوید

    هر سری برای دیدن جزئیات قبض تلفن هزارتا مکافات دارم و خیلی راحت جزئیات بقیه قبض های برق و گاز و آب رو می گیرم ولی هر سری با دریافت ریز هزنه های قبض مخابرات درگیرم. پس کی میخواد این مخابرات درست بشه. چند سال دیگه؟

  65. ناشناس می‌گوید

    چرا دروغ میگین اصلا ریز و جزییات قبض و نشان نمی‌دهد

  66. داوود می‌گوید

    چرا مخابرات از نشان دادن قبض و شماره پرداخت از اینترنت خودداری میکند – چکار باید کرد؟

  67. ناشناس می‌گوید

    چگونه میتوان سابقه تلفن ثابت را پرینت گرفت

  68. hg74 می‌گوید

    سلام
    دوستان من رفتم سایت https://my.tci.ir/ و اونجا تقریبا راحت کارم رو انجام دادم. مدارکم رو آپلود کردم. حدودا 10 دقیقه بعد تایید شد و جزئیات قبض را هم دیدم.
    من وقتی اول، کامنتها رو خوندم و دیدم همه میگن ایراد داره، گفتم پس حتما همینطوریه. اما امتحان کردم و جواب داد. شاید مشکل داشته قبلا و الان برطرف شده. در هر صورت من بدون مشکل خاصی کارم رو انجام دادم. بعضی جاها هم ارور سرور میداد. اما بعد از دو سه بار امتحان، انجام میشد.
    اینا رو گفتم که سایر دوستان هم امتحان کنند. خلاصه این چیزی بود که من دیدم. سایت مشکلی نداره.

  69. ناشناس می‌گوید

    ازشرکت مخابرات خیلی ناراضی هستم به لحاظ اینکه خط تلفنی که استفاده نشده فیش‌های آنچنانی صادر می‌کنند ومشترک بدهکار ودوم اینکه اگه چنانچه کابل بیرون ملک سرقت بشه دیگه باید قید تلفن زد هیچ کاری برای شما انجام نمیدن به امید روزیکه بهتر شدن اوضاع فعالی مخابرات ایران والسلام-

  70. ناشناس می‌گوید

    خیلی بیشرفید. به انحای مختلف دستشون تو جیب مردم. تلفن همراه 10تومن میشه هزینه مکالمه و پیامک ده تا مورد کسر مالیات و درآمد دولت و آبونمان و کوفت و زهرمار می‌بندم بهش 15تا 20تومن میکنن و میگیرن از ملت. این تلفن ثابت هم که اصلا دسترسی به جزییات درش نیست و هرچی بخوان میچاپن،

  71. ناشناس بیسواد می‌گوید

    سلام بر کاربر Hg74 ، که احتمالا وزیر محترم مخابرات هستن.
    بله همه ما بیسوادیم، بجز شما که در ۱۰ دقیقه ریز صورتحساب خودت رو مشاهده کردی. وقتی با اینهمه آدم بیسواد و نابلد مواجه هستید، حالا که بجز DNA همه مشخصات ما رو گرفتید، اگر قصد پنهان کاری ندارید، لطفا قبض کاغذی صادر کنید.

  72. کامران فقیهی می‌گوید

    ما که مستاجر هستیم نمیتونیم ریز هزینه های قبض تلفن رو ببینیم بعد پرداخت کنیم. چون تلفن چند دست چرخیده اصلا معلوم نیست
    مالک خط کیه بعدش باید تازه کدملی مالک خط رو وارد کنیم و شماره همراهش رو تا پیامک براش ارسال بشه بعد کد تائید رو بزنیم تا بتونیم خط تلفن رو ثبت کنیم و بتونیم ریز هزینه های قبض رو ببینیم و بعدش پرداخت کنیم.
    این چه سیستمیه اخه. هر سری باید کلی بگردیم تا ببینیم از کدوم سایت میتونیم ریز هزینه های قبض رو بگیریم.

  73. ج می‌گوید

    نه اینترنت دارم… نه مکالمه ی خارج ازکشور.. ونه مکالمه ی غیرضروری داخل کشور.. برام قبض 780هزارتومانی اومده دسترسی به هیچ جایی هم ندارم تا علت این قبض رابدانم. وفقط مرحله ی پرداخت فعال هست… اگراین دزدی نیست چیه.. اصلا دزدی وفسادواختلاس رفته توخونتون

  74. ناشناس می‌گوید

    مخابرات دزدترین وزارت خونه ایران

  75. ناشناس می‌گوید

    برای پول گرفتن بدون تحویل خدمات مخابرات هم مانندبعضی ازشرکت های دولتی قانون مندنیست فقط بلدندپول بگیرند650000تومان بدون اینکه یک شماره گرفته باشم ازمن زورگیری کردندحالاچندمدت است که دنبال ریزمکالمات هستم هیچ سامانه ای پیدانمیشودتاپاسخ بدهدفقط دستورالعمل راخوب نشان میدهنداینقدرهم ازخداکمک خواستم ازدست من ناراضی شده مستجاب نمیشود

  76. روزبهانی می‌گوید

    قبض تلفنو پرداخت کردم چن روزبعد باز پیام اومد ک همون مبلعو بدهکارمرفتم مخابرات کدپیگیری نداشتم گفتن بروپرینت بگیر رفتم گرفتم باز گفتن برو سه روزبعدشم بگیرگرفتم حالا میگن مانتونستیم شناسه پرداختو ازبانک بگیریم توخودت پیگیری کن اگه شناسه روگرفتی بما بگو نمیدونم من چطوری؟ازاولش شک کردم ک هاپولی هپو شده بخدا اینهمهمدرک دادم ک پرداختم کلی وقت وهزینه کردم آخرش هیچی خداازتون نگذره دزدای کثیف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.