راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فیس‌بوک لوگوی شرکتش را تغییر می‌دهد تا مالکیتش را بر اینستاگرام و واتس‌اپ نشان دهد

فیس‌بوک، شبکه اجتماعی است که توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. این شرکت، صاحب چندین سازمان بزرگ تکنولوژی و رسانه‌های اجتماعی است. اینستاگرام، واتس‌اپ، اوکولوس و البته رسانه اجتماعی فیس‌بوک، شرکت‌هایی هستند که تحت مالکیت شرکت فیس‌بوک هستند.

جای تعجبی نیست که این شرکت بخواهد مالکیت خود را بر این شرکت‌ها به کاربران نشان دهد. پس تصمیم گرفت که لوگوی شرکتش را به تصویر زیر تغییر دهد.

لوگوی جدید شرکت فیس‌بوک

آنتونیو لوسیو، مدیر ارشد بازاریابی فیس‌بوک است. او در پست وبلاگ این شرکت درباره لوگوی جدید توضیحاتی داد:

«ما برند شرکتمان را به‌روزرسانی می‌کنیم تا به خوبی نشان دهیم که چه محصولاتی ارائه می‌دهیم. برای شرکت لوگوی جدید ساختیم و این برند جدید تجاری را از لوگوی اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک متمایز می‌کنیم. این اپلیکیشن، برند تجاری خودش را حفظ خواهد کرد.»

او همچنین ذکر کرد که مردم باید بدانند از محصولات چه شرکتی استفاده می‌کنند.

درواقع لوگوی جدید، برند شرکت مالک فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام را نشان می‌دهد. این برند تجاری جدید، لوگوی سرویس پیام‌رسان آن را تغییر نمی‌دهد.

ببینید: تغییر نام‌های اینستاگرام و واتس‌اپ توسط فیس‌بوک

لوگوی جدید که قرار است در اپلیکیشن‌ اینستاگرام نمایش داده شود، در شکل زیر آورده شده است. فیس‌بوک با این کار خود قصد دارد نشان دهد که مالک این اپلیکیشن‌ها است و آن محصولات را تولید می‌کند.

لوگوی شرکت فیس‌بوک در اینستاگرام نمایش داده می‌شود

لوگویی که قرار است در واتس‌اپ گذاشته شود نیز مطابق شکل زیر خواهد بود.

لوگوی شرکت فیس‌بوک در واتس‌اپ

انتظار می‌رود در هفته‌های آتی، لوگوی جدید در محصولات مختلف این شرکت گذاشته شود.

در اوایل سال جاری، فیس‌بوک اعلام کرد که صاحب سرویس‌های واتس‌اپ و اینستاگرام است تا به افرادی که ممکن‌ بود شرکت تکنولوژی مالک این اپلیکیشن‌ها را نشناسند، مالکیتش را نشان دهد.

منبع: Business Insider

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.