راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد / مدیران حوزه بانکی در پنل تخصصی «سیاست‌گذاری کلان در تجربه کاربری» به بررسی جایگاه تجربه کاربری در توسعه سرویس‌های کلان مالی می‌پردازند

دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری (UserX2019) با حضور جمعی از برترین طراحان تجربه کاربری، طراحان محصول، مدیران محصول و نوآوران حوزه پولی و مالی ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد. در این رویداد چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اصول طراحی مبتنی بر تجربه، با هدف ساده‌سازی خدمات مالی برای کاربران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هدف دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری، هم‌افزایی در جامعه طراحان تجربه کاربری برای یک انقلاب دیجیتال در نسل آینده سرویس‌های مالی است. مهم‌ترین محورهای این کنفرانس، طراحی محصول، مدیریت محصول، طراحی تجربه کاربری و تدوین استراتژی‌های طراحی در حوزه اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های حوزه فین‌تک عنوان شده است.

.

پنل تخصصی سیاست‌گذاری کلان در تجربه کاربری

پنل تخصصی سیاست‌گذاری کلان در تجربه کاربری یکی از بخش‌های این کنفرانس دو روزه است. در این پنل محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین، علی حکیم جوادی، مدیرعامل بهسازان ملت و نیما نامداری، معاون توسعه نوآوری ارتباط فردا به عنوان اعضا و علیرضا نیکوکار به عنوان مدیر پنل به بررسی جایگاه تجربه کاربری در توسعه سرویس‌های کلان مالی خواهند پرداخت.

این پنل در روز دوم رویداد، جمعه 19 مهرماه از ساعت 11 الی 12:30 در سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک  و با کد تخفیف way2pay در این رویداد ثبت نام کنند.

از دیگر محورهای رویداد می‌توان به تجربه کاربری و بانکداری نوین، طراحی خدمات مالی، دسترس‌پذیری و کاربردپذیری در محصولات فین‌تک، فرایندها و استراتژی طراحی محصولات حوزه مالی، مدیریت مالی شخصی، طراحی تجربه در حوزه‌های مالی شامل بورس، خدمات پرداخت و تجربه کاربری در اینترنت اشیا و حوزه‌های مالی اشاره کرد.

کنفرانس طراحی تجربه کاربری UserX هر ساله با هدف انتقال تجربیات و یافته‌های جدید در حوزه طراحی تجربه کاربری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد می‌توانند روی این لینک کلیک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.