راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «روز وبینار» با هدف آموزش چگونگی برگزاری وبینار و کسب درآمد از طریق آن ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد

ایسمینار بستر تخصصی ارائه زنجیره کامل خدمات مرتبط با وبینار برای آگاهی‌بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت برگزارکنندگان آن، رویداد «روز وبینار» (Webinar Day) را ۲۱ مهرماه در تالار مولانا دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌کند.

وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar گرفته شده و به معنی کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد است که در محیط وب و با استفاده از اینترنت به‌صورت کاملاً آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. با برگزاری یک وبینار، تا ۸۰ درصد، هزینه های برگزاری رویداد کاهش پیدا می‌کند و اثربخشی فعالیت های بازاریابی کسب‌وکارها به مراتب بالاتر خواهد رفت.

با حضور در این رویداد از متخصصین و فعالین این حوزه آموزش خواهید دید که چگونه یک وبینار موفق برگزار کنید و بتوانید از طریق برگزاری آن یک جریان درآمدی ثابت داشته باشید. شرکت‌ها نیز می‌توانند این مهارت را کسب کنند که چگونه از وبینار به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه کسب‌وکارشان استفاده کنند.

.

آنچه در رویداد «روز وبینار» خواهد گذشت

در ابتدای رویداد «روز وبینار» محمدرضا فهیمی، مشاور بازاریابی محتوا و مشاور برندهای هارمونی و شکولوگو با عنوان «وبینار یا ورکشاپ حضوری، مسئله این است!» به سخنرانی خواهد پرداخت. «چگونه وبینار برگزار کنیم؟» نیز عنوانی است که مانوئل اوهانجانیانس، مؤسس و مدیر ایسمینار به بحث درباره آن می‌پردازد.

علیرضا ابراهیمیان، مدیر رشد پگاه (مدیااد، تپسل و تگرو) نیز از «تجربه درآمدزایی از وبینار» خواهد گفت. «تجربه برگزاری وبینار در اخبار رسمی» عنوانی خواهد بود که مجید کثیری، مؤسس و مدیرعامل اخبار رسمی در رابطه با آن صحبت خواهد کرد.

در ادامه این رویداد پنل «وبینار برای کسب‌وکارها» برگزار خواهد شد. حسن سیدی، تجارت‌پیشه آنلاین ابرآروان، میثم زرگرپور، هم‌بنیان‌گذار پادکست ۱۰ صبح، میلاد اسلامی‌زاد، مؤسس و مدیرعامل نویسش، علی حاجی‌محمدی، مؤسس همیار وردپرس و ژاکت  و مهدی معظمی، سرپرست افلیت‌مارکتینگ دیجی‌کالا اعضای این پنل را تشکیل خواهند داد.

«بازاریابی برای وبینار» عنوان پنل پایانی است که با حضور هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک، محمد سمیعی، مدیر سابق بازاریابی ریحون، سینا شفیع‌زاده، هم‌بنیان‌گذار نظربازار، سروش نادری، مؤسس و مدیرعامل ادسنسور، مارینا اوهانجانیانس، هم‌موسس و مدیر بازاریابی ایسمینار در این رویداد برگزار خواهد شد.

علا‌قه‌مندان برای شرکت در این رویداد می توانند از طریق این لینک اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این فایل پی‌دی‌اف را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.