راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

352 میلیارد ریال کمک‌های نقدی از طریق اپلیکیشن آپ به‌حساب بیش از 20 نهاد خیریه واریز شد

بیش از 352 میلیارد ریال کمک‌های نقدی از ابتدای سال 98 تا پایان شهریورماه، از طریق اپلیکیشن آپ و کد دستوری #733* به‌ صورت مستقیم به‌حساب بیش از 20 موسسه، سازمان و نهاد خیریه واریز شده است.

آسان پرداخت پرشین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، با ایجاد بخش نیکوکاری در اپلیکیشن آپ، امکان واریز مستقیم وجه نقد به حساب موسسه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خیریه را فراهم کرده است. آپ در پویش مشترک خود با جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به نام «رنج سیل همچنان ادامه دارد» و با همراهی مردم نیکوکار و خیرخواه به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل شتافت.

همچنین همزمان با آغاز ماه محرم و صفر، آپ با همراهی موسسه خیریه محک، پویش «اینجا هم نذر شما قبوله چون ثمره‌اش زندگیه» را به منظور تأمین هزینه دارو برای بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش این موسسه خیریه و همزمان با آغاز سال تحصیلی 99-98 با همراهی سازمان بهزیستی کل کشور پویش «مهر پایان ندارد» را به منظور تأمین لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند در مناطق کم برخوردار راه‌اندازی کرد.

شرکت آسان پرداخت پرشین در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از مؤسسات خیریه، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده گزارش تصویری پویش‌ها می‌توانند به کلوپ آپ در اپلیکیشن آپ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.