راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نزدک یک شاخص مالی غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال معرفی کرد

نزدک، که بزرگترین بازار بورس ایالات متحده محسوب می‌شود، از یک شاخص مالی غیرمتمرکز  بلاکچپینی به نام «دفیکس» (DEFX) رونمایی کرد.

بر اساس گزارش خبری منتشر شده، این شاخص با همکاری شرکت کارگزاری اگزانتی معرفی و راه‌اندازی شده است.

.

گروه‌هایی مختلف از دارایی‌های رمزنگاری شده

دارایی‌های پروژه‌های وابسته به اثبات کار، مانند اموویو (با نماد VEO)، پروتکل‌های تبادلاتی غیر متمرکز زیروایکس (با نماد ZRX)، بازار پیش‌بینی اوگر (با نماد REP)، توکن متعلق به سازمان مستقل غیرمتمرکز که از ارز پایدار دای و میکردائو پشتیبانی می‌کند، همگی تحت تاثیر شاخص مالی غیرمتمرکز دفیکس قرار خواهند گرفت.

توسعه‌دهنده اصلی اموویو که زک هس نام دارد، گفته است:

از این که می‌بینم سطح آگاهی در مورد پروژه‌های مالی غیرمتمرکز در حال افزایش است، خوشحال هستم.

.

کارگزاری که در مورد صندوق‌های رمزنگاری شده تخصص دارد

اگزانتی صندوق بیت‌کوین خود را در سال 2012 تاسیس کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده، این صندوق از زمان راه‌اندازی خود تاکنون توانسته میزان برگشت سرمایه‌‌ای 70 هزار درصدی داشته باشد.

علاوه بر آن، شرکت مذکور صندوقی به نام XAI را راه‌اندازی کرده که از آلت‌کوین‌های نامداری مانند اتر، اتریوم کلاسیک، مونرو، XRP و زدکش پشتیبانی می‌کند.

همان گونه که کوین‌تلگراف در اواخر ماه اوت گزارش داد، الوود است منیجمنت برنامه‌ریزی کرده تا یک میلیارد دلار سرمایه را به حوزه صندوق پوشش ریسک رمزنگاری اختصاص دهد. لازم به ذکر است که مالکیت «الوود است منیجمنت» را یک میلیاردر بریتانیایی و بنیانگذار بروان هوارد یعنی الن هوارد به عهده دارند.

منبع: کوین‌تلگراف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.